Juoppo, joo, olen rehellinen.
Juoppo, joo, olen rehellinen.
Ai ei menny raakana alas.@Lispetti se reemiumi ei ollu ollenkaan pahaa, varsinkin kun sen mausti ohuella siivulla russian standardia
mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisiaTäytyy tunnustaa etten mä siitä ilahtunut mitenkään, varsinkin kun en tarkoittanut sulle mitään pahaa...mutta emmä ketään voi tai halua pakottaa tai käskeä tekemään mitään mitä he eivät halua tehdä tai koe tarpeelliseksi.
en hennonnu koettaa, olis ehkä saattanu mennäAi ei menny raakana alas.
No tokihan se kirkkaalla lantrattuna hyvää o, jollei jopa parempaa.
Ja miten toisin asiat onkaan vuotta myöhemmin10.11.2015
mä olen taas tässä asiassa sukupuoli neutraali että tiedän ettei naisetkaan aina hyviä miehilleen ole. Liian läheltä sellasta kun näkee niin oppii ettei tuossa asiassa ole aina kyse sukupuolesta. Naiset vaan käyttää monesti erilaista taktiikkaa mikä on yhtä väärin.mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisia
ite oon koettanu sitä ihan viimeseen saakka välttää ja (jos sallitte) niin aika hyvin oon siinä onnistunu
leikin päältä sanottuja "pukki piiskaa tuhmat tytöt" tyyppisiä läppiä ei varmaan lasketa?
tää on varmaan se intialainen hämähäkkitanssi.
Shatana. Soon Majurin candid camera ollut heti asemissa kun löysin ukkokullan man cavesta Kismetin
ja ilmeisesti pyllylle läpsiminen ja tissistä hellästi puristaminenkin on ihan jees?mä olen taas tässä asiassa sukupuoli neutraali että tiedän ettei naisetkaan aina hyviä miehilleen ole. Liian läheltä sellasta kun näkee niin oppii ettei tuossa asiassa ole aina kyse sukupuolesta. Naiset vaan käyttää monesti erilaista taktiikkaa mikä on yhtä väärin.
Leikinlasku on vaan kivaa ja sitä mä kyllä viljelen itsekin, että ihan rauhassa voit kiskoo leteistä..
Ai ne on vaan leikkiä? Paheksun.mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisia
ite oon koettanu sitä ihan viimeseen saakka välttää ja (jos sallitte) niin aika hyvin oon siinä onnistunu
leikin päältä sanottuja "pukki piiskaa tuhmat tytöt" tyyppisiä läppiä ei varmaan lasketa?
Ai ne on vaan leikkiä? Paheksun.
Kuukkelin vessareissuShatana. Soon Majurin candid camera ollut heti asemissa kun löysin ukkokullan man cavesta Kismetin
Tulee mieleen se yks kauhuelokuva missä se tyttö oli riivattu...Manaaja
Ei niistä ykskää saa jalkaa noin ylösKuukkelin vessareissu
En ole Elenaa loukannut yhtään missään.No ole hyvä ja käy kirjoittamassa hänelle se sinne ketjuun, missä häntä loukkasit, tai osoita se hänelle, mutta älä siitä tässä mulle suunnatussa viesissä kerro.
Eiks se olis ihan reilua?
Ellei sitten Elena itse tuota anteeksipyyntönä hyväksy?
TOI on enemmän kuukkelia
jaa.En ole Elenaa loukannut yhtään missään.
Jos sanon, että lyön jokaista joka kutsuu Peppiä ämmäksi niin en siinä loukkaa ketään. Se on toteamus.
Elena kutsui mielikuvitusolentoasi ämmäksi. Sen jälkeen sanoit sen mitä sanoit.En ole Elenaa loukannut yhtään missään.
Jos sanon, että lyön jokaista joka kutsuu Peppiä ämmäksi niin en siinä loukkaa ketään. Se on toteamus.
Parikyttuhatta viestiä takana, etsi yksikin valhe.
No kyllä sen viestin, minkä Ellulle kirjoitit, aika moni on tulkinnut niin että Ellua loukkasit. Kuten teitkin.En ole Elenaa loukannut yhtään missään.