The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aijaa?

Jos minä uhkaan niin se tapahtuu suoraan, kasvotusten ja toteutuu välittömästi.
Elena on mielestäni kiva likka joten miksi hemmetissä minä häntä mitenkään uhkaisin?
no sitä mä ihmettelin eilen...jotain Peppiä sä siinä puolustit...kai? Mutta emmä tappelua halua kenenkään kanssa...sun käsi ei kerkeis kuin ilmaan nousta niin mun vaistot käskis mun menemään lattialle niinkuin ne on tehneet jo taaperoikäisestä asti vastaavissa tilanteissa...ja sen jälkeen saattaisit tuntea nivusissa pientä pistelyä jonka aiheuttaja on 36 jalka
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
...ja mä oon ollu tänä päivänä niin monta kertaa lumiukkona, että - kyllä teitäkin nyt kippeesti harmittaa, kun ette oo sitä ilmestystä nähny livenä :D!
Lunta sataa, lal lal laa ja paljon!! On kolattu ja monesti, esikoinenkin päässyt pullistelemaan - auttoipa naapurin isäntääkin :)(y)...nyt iltawillien pyörteissä eli taustahörhönä lumisadehappeiluista tohkeissani :)..
Ai ni - ihunaa torstai-iltaa sulle, rentoudu ja haali itsellesi onnellisen pehmeä olo :)...
Kohta helpottaa, lumet sulaa alkuviikosta pois :)
Talvelle takapakkia: Luvassa plussaa ja vesisadetta
 
..täällä kyllä ollaan niin perästä tuuppaamisen tarpeessa oltu, että voi morjens vaan :D!

Koko kolmikko ihan koomassa kun ei niin mikään suju :D...kaikki ihan himpun verran hankalaa, just sen verta että kuitenkin jaksaa joikata ja kiekua ja tahtomattaankin heittää semmosta läppää siinä harmituksenketutuksessaan että..:notworthy:mä en voi olla hihittämättä...mikä puolestaan kirvoittaa verbaliikan ja artikuloinnin aivan uusille tasoille :D...

"äääää..äiti sä et niin tajuuu!!"...

Tää tajuton tajuu vain sen että rakastaa isosti :love:...
 
*ufopääkkönen*

:cautious:....no sitten mun täytyy tässä urakalla tehtailla nuita lumienkuleita pihamaalle kun vielä voin (y):D...on muuten niin ihanan hauskaa puuhaa, kannattaa kokeilla oikeesti :)...
Täällä ei oo vielä siihen hommaan tarpeeks lunta, vaikka kävin tänään katselemassa jopa yhtä peltoaukeamaakin sillä silmällä...sitten jäädytinkin nassuni ja nyt mullon kuume ja nuha :confused:
 
Aijaa?

Jos minä uhkaan niin se tapahtuu suoraan, kasvotusten ja toteutuu välittömästi.
Elena on mielestäni kiva likka joten miksi hemmetissä minä häntä mitenkään uhkaisin?
Älä ny viitti lässyttää vaan meneppä nyt oikaisemaan asia. Olet sen velkaa.
Ihan selkeästi viittaat tolla uhkaamisellas Elenaan - varmasti jokainen näkee sen, joten eläpä viitti esittää mitään tyhmää ja kierrellä.
Ole mies ja pyydä anteeks sanomisias Elenalta!
Paljon olet täällä mesonnut, ja kaikki ovat katsoneet sun juttuja läpi sormien, minä myös, mutta nyt
mulle ainakin tuli raja vastaan!

Sä et ala täällä uhittelemaan tai kiusaamaan Elenaa, se on varma!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä