The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Toisaalta, on kyllä totta että aisuri toistaa samoja teemoja illasta toiseen. On panssarikessut, valat, kivääriammunta, humppa ja monia muita jotka hän nostaa esiin joka päivä, varsinkin jos on pikku jalluissa.
 
Toisaalta, on kyllä totta että aisuri toistaa samoja teemoja illasta toiseen. On panssarikessut, valat, kivääriammunta, humppa ja monia muita jotka hän nostaa esiin joka päivä, varsinkin jos on pikku jalluissa.
Vain alle kahden jallupullom sit lasketaan pikkujallutapauksiksi.
Mä nimittäin olen panssarintorjuntakessu, hemmetin hyvä ampuja ja olen soittanut hemmetinmoisen määrän keikkoja, joten puheillani on katetta. Toisin kuin sinun.
 
Jaa, nyt taisi jo laantua.
useimmiten ne laantuu ennenkuin alkavat, joskus on kiva hakee vaikka popparit valmiiksi ihan vaan siltä varalta jos...mutta pääosin naiset pervoilee ja miehet tappelee keskenään = näyttävät toisilleen habaa ja muita voimiaan.:rolleyes:
Sitten on majuri, meidän ihanan letkeä herrasmies, joka poukkoilee miesten ja naisten välillä eikä tunnu itsekään tietävän välillä onko pervo vai Hulk:love:
 
useimmiten ne laantuu ennenkuin alkavat, joskus on kiva hakee vaikka popparit valmiiksi ihan vaan siltä varalta jos...mutta pääosin naiset pervoilee ja miehet tappelee keskenään = näyttävät toisilleen habaa ja muita voimiaan.:rolleyes:
...ja sitten on se yksi poikkeus nuissa hommissa ja se oon mä koska mä oon täällä vaan ihunana:rolleyes::geek::love:*etsii sen kiillotusliinan**räpsytiräpsyti*:D
 
..huomentamuikkamuitpäivääiltaa sullekin :)

Vietä oikein rauhallinen ja rentouttava ilta, ota vaikka lasillinen viiniä tai tee oikeaa kaakaota, istahda alas ja kippistele ens alkuun itelles että - "oonpas vaan loistava tyyppi ja selvisin tästäkin päivästä :)!"

Koskapa oot :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mustaakin Mustempi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä