Täällä tulee valkoista lunta, ihanaa
Täällä tulee valkoista lunta, ihanaa
Ah, siella on yli- innokkaita parrailijoita sitten liikenteessa. No, aamu onkin hyva aloittaa lumienkulin tekemisella - siita saa ilosen mielen ja melkoisen sapakan heraamisenkin, jos lunta sattuu tuiskahtamaan takin kauluksesta sisaanTäällä tupruttaa ihan reilusti. Teräs kirskuu vasten asfalttia kun koneet häärää. Ne tulee ja rikkoo kaiken kauniin. Tuossa nurkallakin oli jo ainakin viidenkymmenen sentin kinos jonka tuuli siihen oli rakentanut. Kai sekin lähtee, mutta aamuksi on taas uusi.
..ja aattelepa, nyt olet jo tuossa kunnossaTasan vuosi sitten, olin kotona 40 asteen kuumeessa
..ja aattelepa, nyt olet jo tuossa kunnossa
Paljon on mahtunut yhteen vuoteen..mutta onneksi on meilla Majuri yha voimissaan !!
mä kanssa olen aatellut monesti että Majuri on liima tässä ketjussa...tai ainakin sellanen letkee tofunakki ketjun naisten välissä..ja aattelepa, nyt olet jo tuossa kunnossa
Paljon on mahtunut yhteen vuoteen..mutta onneksi on meilla Majuri yha voimissaan !!
No hyvä että pakottiNii, joo 10.11.2015 sit olikin se päivä, jolloin siskoni pakotti mut ambulanssilla meikkuun ja siellä oltiinkin sit reilu kolme kuukautta joista kuutisen viikkoa teholla
Siskot onNii, joo 10.11.2015 sit olikin se päivä, jolloin siskoni pakotti mut ambulanssilla meikkuun ja siellä oltiinkin sit reilu kolme kuukautta joista kuutisen viikkoa teholla
..letkee tofunakki....ihana !mä kanssa olen aatellut monesti että Majuri on liima tässä ketjussa...tai ainakin sellanen letkee tofunakki ketjun naisten välissä
joo on se, mä tykkään Majurista...ja sen hauskasta ja ironisesta huumorista..letkee tofunakki....ihana !
Mutta joo, Majuri on ketjun ihuna magneetti
Nyt on helppoo olla samaa mieltajoo on se, mä tykkään Majurista...ja sen hauskasta ja ironisesta huumorista
mä kanssa olen aatellut monesti että Majuri on liima tässä ketjussa...tai ainakin sellanen letkee tofunakki ketjun naisten välissä
Nyt on helppoo olla samaa mielta
awww mokoma kärtty, sua taitaa ujostuttaa kun kehuttiin sua *läpsäyttää pukin lautasille*
awww mokoma kärtty, sua taitaa ujostuttaa kun kehuttiin sua *läpsäyttää pukin lautasille*
Jouluki viettämättä vielä...Hush puis siita moisia manaamasta!!
Nyt on talvi ja silla sipuli ja piste.