Mistä treenihousu merkeistä ei näy läpi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Menee jo hermot, kun kaikista treenihousu merkeistä näkyy perse läpi ja vielä läpi alkkarit, niin että kaikki näkee mitkä alkkarit jalassa, oli sitten hipsterit tai stringit :( Mitkä olisi hyvät merkit ja mallit,mistä ei näy perse läpi?!! Onko muilla sama ongelma??!!

Jep sama ongelma. Tein yks päivä kyykkyjä salilla, kaveri sitten huomautti että mun koko perse näky housuista läpi. Oli alla vaan stringit :D Pikkasen hävetti kun koko sali näki mun perseen. En oo enää niitä housuja käyttäny XD

Aika iso osa salilla käyvistä naisista taitaa kuitenkin haluta pientä läpikuultavuutta = huomiota. Ei noita muuten valmistettaisi tai myytäisi.
Untitled-3_1.jpg

Aika iso osa salilla käyvistä naisista taitaa kuitenkin haluta pientä läpikuultavuutta = huomiota. Ei noita muuten valmistettaisi tai myytäisi.
Untitled-3_1.jpg
Olet kyllä ihan uskomattoman typerä, jos todella ajattelet noin. Voisiko asia kuitenkin olla niin päin, että kun muita vaihtoehtoja ei ole, niin tulee sitten väkisinkin vilauteltua? Useimpien naisten elämä ei pyöri miehiltä saatavan huomion ympärillä. Trikoiden maksimaalinen ohuus perustuu valmistajien mukaan niiden teknisiin käyttöominaisuuksiin, ja vaikka miehet eivät halua uskoa, niin trikoissa uhreileminen on todella monin verroin mukavampaa ja käytännöllisempää kuin jossain hiostavissa ja lerpattavissa college- tai verkkahousuissa. Luuletko, että esim. yleisurheilijat kilpailevat vain miesten huomion tähden pienissä sortseissa ja topeissa? (Ja Usain Bolt käyttää tiukkaa juoksuasua vain esitelläkseen itseään naisille?)Vai voisiko asia olla niin, että isot ja lepattavat vaatteet vaikka häiritsevät ja hidastavat vauhtia?

Itse koetan käyttää trikoiden alla neutraalin värisiä, tasaista sileää kangasta ja saumattomia alushousuja. Silloin trikoiden läpikuultavuuskaan ei niin paljoa haittaa, kun alla ei ole mitään huomion kiinnittäjää kuten vaikka pitsiä, joka paistaa todella herkästi kohokuvioisuutensa takia silmään.

Toisinaan sitä löytää myös paksumpaa kangasta olevia trikoita. Ainakin itse omistan parit Niken talvijuoksutrikoot, joista ei näy paksuutensa ansiosta läpi. Ne ovat kuitenkin aivan liian kuumat sisäliikuntaan tai kesäkeleille.

Olet kyllä ihan uskomattoman typerä, jos todella ajattelet noin. Voisiko asia kuitenkin olla niin päin, että kun muita vaihtoehtoja ei ole, niin tulee sitten väkisinkin vilauteltua? Useimpien naisten elämä ei pyöri miehiltä saatavan huomion ympärillä. Trikoiden maksimaalinen ohuus perustuu valmistajien mukaan niiden teknisiin käyttöominaisuuksiin, ja vaikka miehet eivät halua uskoa, niin trikoissa uhreileminen on todella monin verroin mukavampaa ja käytännöllisempää kuin jossain hiostavissa ja lerpattavissa college- tai verkkahousuissa. Luuletko, että esim. yleisurheilijat kilpailevat vain miesten huomion tähden pienissä sortseissa ja topeissa? (Ja Usain Bolt käyttää tiukkaa juoksuasua vain esitelläkseen itseään naisille?)Vai voisiko asia olla niin, että isot ja lepattavat vaatteet vaikka häiritsevät ja hidastavat vauhtia?

Itse koetan käyttää trikoiden alla neutraalin värisiä, tasaista sileää kangasta ja saumattomia alushousuja. Silloin trikoiden läpikuultavuuskaan ei niin paljoa haittaa, kun alla ei ole mitään huomion kiinnittäjää kuten vaikka pitsiä, joka paistaa todella herkästi kohokuvioisuutensa takia silmään.

Toisinaan sitä löytää myös paksumpaa kangasta olevia trikoita. Ainakin itse omistan parit Niken talvijuoksutrikoot, joista ei näy paksuutensa ansiosta läpi. Ne ovat kuitenkin aivan liian kuumat sisäliikuntaan tai kesäkeleille.
Miksi niitä samoja housuja sitten käytetään ihan normi arjessakin, siis jumppatrikoita?? Käyppä katsomassa, joka toinen pissis vetää trikoissa kaikkialle. Tuskinmpa vain suinkaan teknisten ominaisuuksien vuoksi....he tuskin ilahtuvat peittävistä ominaisuuksista.

Mulla yhdet Lidlin triikoot joista ei näy läpi! Ainoastaan Niitä Käytän jalkapäivinä :D viimeksi kokeilin koko Prisman kaikki urheilutrikoot läpi ja jokainen jäi kaupan hyllylle kun näkyi läpi

Intersport myy montaa sorttia. Itse olen sieltä hankkinut Nike-merkkisiä. Kun löytyy semmoisia kuviollisia, niin nekin sotkee jos jotain sattuu kuultamaan läpi. Kalliitahan ne on.
Ostin XXXL-liikkeestä myös Puman treenihousut, mutta ne kyllä paljasti mitä alla oli. Vedin päälle urheilushortsit niin sillä sitten mentiin. Eipä ollut kellään aihetta stalkkaamiseen.

Miksi niitä samoja housuja sitten käytetään ihan normi arjessakin, siis jumppatrikoita?? Käyppä katsomassa, joka toinen pissis vetää trikoissa kaikkialle. Tuskinmpa vain suinkaan teknisten ominaisuuksien vuoksi....he tuskin ilahtuvat peittävistä ominaisuuksista.

Moni käyttää trikoita mukavuussyistä. Ovat yksinkertaisesti kaikista mukavimmat päällä. Joustavat, eivät kiristä tai purista.

Itse olen ainakin vanhemmiten tullut sen verran mukavuuden haluiseksi, että pukeudun juuri siten, mikä tuntuu itsestä käytännöllisimmältä ja mukavimmalta, enkä piittaa pätkääkään, mitä mieltä joku muu on mahdollisesti pukeutumisestani tai ulkomuodostani.

Itse urheilen paljon ja olen ominut parit siisteimmät trikoot (ilman logoja tai heijastimia) arkikäyttöön. Näyttävät siisteiltä mustilta housuilta pitkien paitojen kanssa. Kapealahkeisia pidän pitkävartisten saapikkaiden kanssa ja leveälahkeisia pikkukenkien kanssa.

Mä oon tilannu treenikamoja sportamoresta.
Ennen kuin tilaan niin yleensä luen kommentit. Niissä on hyvin vuolaasti kerrottu jos tuote ei ole ollut mieleinen, ja miksi.

Yksistäkään Niken pöksyistä ei oo ainakaan näkyny läpi. Niitä on ollut useita!

Reebokilta mulla oli yhdet joista näkyi, ja mallikin oli sellainen että mulle tuli cameltoe.:X3:
Sellaset tietenkin laitoin jalkaani ja tilasin niitä vielä muutamat lisää jotta voin pidempään näyttää 20 vuotiaalta ja kiinnitän kaikkien miesten huomion.:whistle: Ja ihan mukavasti hiers haarakiila, sekin on varmasti vaan plussaa.:barefoot:

Pakko mainostaa kun löysin jotakin tosi kivaa.:)
8b5ef30ea72d485282d884ff299d5907.jpg

Nää pökät loistaa pimeässä.:geek:

https://fi.pinterest.com/pin/535506211921664563/

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mulla on Niken, Adidaksen, lidlin ja jonkun cittarin halpismerkin juoksutrikoita ja jotkut henkkamaukan joogapöksyt. Ainoastaan niistä, jotka ovat hieman turhan pienet, saattaa näkyä läpi kunnolla pyllistellessä.

Ja samantekevää sekin. Pystyasennossa mitään ei näy ja metsässä juotessa korkeintaan oravat näkevät vaikka kävisin kusella.

Yhteistyössä