The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taas on kuukkelilla paha mieli. Jouduin sanomaan yhdelle ämmälle, että ei ole soveliasta huutaa "jestas vähäpukeisia miehiä" ja juosta toiselle osastolle katsomaan kun myyjät vaihtaa farkut pukuun. Kukaan ei kuulemma voi loukkaantua tommosesta kun hän vaan ihan vitsinä..
 
Taas on kuukkelilla paha mieli. Jouduin sanomaan yhdelle ämmälle, että ei ole soveliasta huutaa "jestas vähäpukeisia miehiä" ja juosta toiselle osastolle katsomaan kun myyjät vaihtaa farkut pukuun. Kukaan ei kuulemma voi loukkaantua tommosesta kun hän vaan ihan vitsinä..
oiskohan kuukkeli pitänyt sitäkin vitsinä jos joku mies olisi juossut mölinän tiirailemaan typyjä?
 
Taas on kuukkelilla paha mieli. Jouduin sanomaan yhdelle ämmälle, että ei ole soveliasta huutaa "jestas vähäpukeisia miehiä" ja juosta toiselle osastolle katsomaan kun myyjät vaihtaa farkut pukuun. Kukaan ei kuulemma voi loukkaantua tommosesta kun hän vaan ihan vitsinä..
Kuukkelin käytöstä en kommentoi.
Mutta saako ketjussa joskus puhua asiaa?

Mä nimittäin en osta edes burgeria myyjältä joka on pukeutunut shortseihin ja tee- paitaan. Jos ei sen vertaa kunnioitusta asiakasta kohtaan löydy, että osais vetää päälle asianmukaiset vaatteet niin mä en mahdollista osaamista viitti alkaa edes kysymään.
 
Otin esimerkkinä että tykkäisitkö itte jos joku kasikymppinen irstas äijä juoksis joka ikinen kerta vahtimaan ja kommentoimaan kun sinä vaihdat vaatteitas
Mulla tulee humpansoitto mieleen?

Jos kyseessä ei ole sovittu esiintymisasu niin bändin pitää kehdata mennä ruokapöytään. Vaikka pöytä olis täynnä vuorineuvoksia rouvineen.

Vaatteidenvaihdosta ja "takahuoneista" sit voisin kirjoittaa vaikka kirjan, jossa mikään ei mene kuin Strömsöössä.
 
Kun on hanki maassa ja järjet jäässä niin laitan kuunneltavaksenne tämän. On tietty iseille tehty mutta sopii myös äideille ja mummoille.

Awwwww...toi on tiiatko mm. semmoinen laulu, mika sai mut jo ihan pienena jokapaikan viipottajana ja ihan hillittomana naurunrakattajana herkistymaan hiljaiseksi...monet kerrat olen laulanut pienena mustaa mikrofonia katosissani pitaen tuonkin mukana...

Ja tiiatko mita?
Et tiia, niin kerronpa tamankin.

Itseasiassa toi laulu saa mut vielakin herkistymaan....*vedet kiertaa silmissa*...terveiset sinne jonnekin kaukaisuuteen, mulla on niin kamalan iso ikava :love:....
 
Moikat sullekin :)...

...pitipa ottaa ihan uudestaan tanne tuleminen...AaKoo yllatti hienosti ja huhhuh...mulla meni kerailemiseksi...mutta - kiitos sulle AaKoo :), tuli mita ilmeisimmin tarpeeseen tama herkistelyni...

Tovin viipyilen tassa ennen kuin jalleen sinkoan hommiin. Kohtalaisen raskas paiva takana, paakkosessa risteillyt ajatusta jos jonkinmoista ja kylla - ei ole tommoinen ajatuksien paljous mulle hyvasta ollenkaan :D...luupaana saisin mieluusti menna ja muutoinkin...

Pikkupakkasta edelleen :love:...lumesta toisin ei tietoakaan mutta ai etta, kun tuoksuu talven tulolle :)! Taivaan kannella seikkailee mahtavan tummia, sadetta enteilevia mahtipontisia pilvia joten...saas nahda, toivotaan etta valkeutta tulisi.

Joo...itseasiassa jos ma nyt totta puhun niin...mua vaivaa ihan helvetillinen halipula ja ikava. Tota vajetta nyt ei vain...tayteta*perkeles, taahan menee ihan marisemiseksi nyt*..kun tota valimatkaa on...mutta rakkaus ei kuole koskaan! Anteeks, ne on naa saakelin hormoonit varmaan ja hemmetin kuplinnat ja toi hiien pumppuosasto.....:notworthy:

 
Moikat sullekin :)...

...pitipa ottaa ihan uudestaan tanne tuleminen...AaKoo yllatti hienosti ja huhhuh...mulla meni kerailemiseksi...mutta - kiitos sulle AaKoo :), tuli mita ilmeisimmin tarpeeseen tama herkistelyni...

Tovin viipyilen tassa ennen kuin jalleen sinkoan hommiin. Kohtalaisen raskas paiva takana, paakkosessa risteillyt ajatusta jos jonkinmoista ja kylla - ei ole tommoinen ajatuksien paljous mulle hyvasta ollenkaan :D...luupaana saisin mieluusti menna ja muutoinkin...

Pikkupakkasta edelleen :love:...lumesta toisin ei tietoakaan mutta ai etta, kun tuoksuu talven tulolle :)! Taivaan kannella seikkailee mahtavan tummia, sadetta enteilevia mahtipontisia pilvia joten...saas nahda, toivotaan etta valkeutta tulisi.

Joo...itseasiassa jos ma nyt totta puhun niin...mua vaivaa ihan helvetillinen halipula ja ikava. Tota vajetta nyt ei vain...tayteta*perkeles, taahan menee ihan marisemiseksi nyt*..kun tota valimatkaa on...mutta rakkaus ei kuole koskaan! Anteeks, ne on naa saakelin hormoonit varmaan ja hemmetin kuplinnat ja toi hiien pumppuosasto.....:notworthy:


Vaikka ei vastaa oikeaa halia niin tällaisen sulle lähetän, sinä ihana ihminen :love:
 
Nääh sä olet paljon ihanampi :)
Voidaan vaikka nahistella siitä asiasta :D Kato näin:

..melkein..m e l k e i n...meinasin laittaa alapeukun sulle:notworthy:...kun..saakeli sun kanssas...:oops:

:D - ja joo, nahistellaan vaan...alkulammittelyssa naemma meilla menee ihan hiiesti aikaa..nainkohan tuolla on taustahumpat menossa kun molemmilla on niin notkat lanteet:rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä