The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei joo, nyt jos koskaan niin ihan oikeesti - oikeesti, kiitos!! - niita heijastimia roikkumaan ja kunnolla joka paikkaan(y)! On meinaa ihan pjarsiista ja suolesta ajella tuolla kun jengi kulkee sysimustissaan ja ilman heijastimia. Saakeli, siina on melkeista heti kuskin penkki liukkaana:oops::notworthy:...ja vallankin jos kuleksitaan nuilla valtateilla reippailemassa niin olis todella suotavaa etta siina kuuppasessa viihtyis se jarkikin, mika ois huomioinu ne heijastimet aika paivaa sitten niihin takkeihin.

..tosin kuskin penkki meinas olla tosi liukas kun ohitte pyyhkas suoraputkiscania helvetillisesti huutaen :D...mutta hyva oli ajella, vaikka toisinaan tulikin vaakatasossa kohtuullisen runsaasti mannaryyneja. Nyt vain malttia siihen ajamiseen ja ne turvavalitkin kohdilleen, kuten tinkukin tossa huuteli niittenkin peraan. Etta saavutaan kaikki turvallisesti perille :).

Mutta heiiii...se satelee hiljaksiin lunta :love:!! Aamulla oli reino hienosti untuvaisen pehmeilla hiutaleilla kuorrutettu, hyva kun raaskin sen pyyhkaista puhtaaksi:barefoot::D... Ja pakkastakin:love:! Ei nyt paljoa mutta sen verran etta paasee sanomaan. Tasta se alkaa, upea mahtavan kaunis talvi(y)!


....paittietta Bitchilaan ja Majurilaan ja Paakkos...Paattomalle toivon semmosta hyvin olematonta talvea ja runsaasti ihanaa kirkasta auringonvaloa mahdollisimman paljon :)!

Keskiviikkoiltaa, pikkulauantaita, rentoa sellaista teille kaikille tasapuolisesti :)
 
eniten oon mieleni pahoittanu sillon kun:

a) on ollu aamulla tiet auraamati mutta nopeusrajoitus huomataan panna päälle vasta kun tiet on jo saatu aurattua

b) nopeusrajoitus on asetettu tietyön tms takia mutta se on jäänyt päälle työn päätyttyä
Siis justiinsa niin. Matelet kaikki ykköstien tunnelit kuuttakymppiä turhan takia. Mä olen vähän tunnelikammoinenkin kaiken huipuksi.
 
Ihanaa iltaa myös sinulle muru *kehrää käheästi ja työntää kielen korvaan*
Ja sulle vallankin oikein ihunaa iltaa ja olotiloja jos jonkinmoisia :rolleyes::D:love:...*kaappasee kainaloon ja nippasee berberista....sillai...hellasti...*

Eikakun ihan oikeesti - oon onnellinen ja iloinen sun puolesta etta elama hymyilee ja asiat ovat mallillaan :)...nauti ja anna kuplia ihan jokapaikassa(y):love:!
 
Lunta tosiaan tulla tuprutti.:love:
Aim sou häpi!!!

and horny:oops:

Tääl mä makaan peiton alla jo.:barefoot:
Niin rankkoi päivii et eipä täs muutakaan voi. *haukotihaukoti*

Taidan hakata ton tyynyni ja käyä nukkumaan.:sleep:

Hattaran kuvia ja levollisia unia ku köllähätte!:love:
 
Ja sulle vallankin oikein ihunaa iltaa ja olotiloja jos jonkinmoisia :rolleyes::D:love:...*kaappasee kainaloon ja nippasee berberista....sillai...hellasti...*

Eikakun ihan oikeesti - oon onnellinen ja iloinen sun puolesta etta elama hymyilee ja asiat ovat mallillaan :)...nauti ja anna kuplia ihan jokapaikassa(y):love:!
:love::love::love:
awww sä olet aina niin ihana ja saat sanoillasi tällasen viattoman tytön ihan punastumaan :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Awwww...mun ihana, rakas hurmurini kiekui kovaa ja korkeelta kun paivemmalla nahtiin :)...melkein itki ja nauroi yhtaikaa, koska oli niin tohkeissaan ja yllattynyt ja onnellinen ja iloinen...suuren suuresta jannityksesta ja stressaamisesta - mun pikkuinen ihana ihmeeni :love: - ja younien menetyksesta palkittiin tyo parhaalla mahdollisella tavalla: hurmuri nappas ekasta vieraan kielen kokeestaan taydet! Ja tuli muuten samalla ihan ensimmainen numeroarvostelukin :)..

Ja tiiatko mita, sen pienen ihmisen riemua, sita pirskahtelua oli ihana katsoa ja kuunnella :love:....

 
Klo 21 Robin Hood.

Sen ajattelin kattoa.

Eiliseltä on jäljellä sapuskaa, olutta, jallua, sipsiä, dippiä ja lakua joten ei tartte edes mennä mihinkään.

Naisia ny ei o aikamiesmuistiin edes näkynyt ja harvaa ny leffan kattominen edes kiinnostais joten tää on ihan yhtä hyvä päivä kuin eilinenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä