Paheksun lunta, pakkasta ja koko talvea
Näin on. Turvaväliä on vaikea pitää kohtuullisena. Heijastimet nyt kuuluisi ihan kaikkien takkiin. Onko sulla heijastin takissa?Iltaa!
Mää oon heränny tänää kukonpierun aikaan ja kun ei nukuttanu niin läksin ajelee töihin,ei ollu kiirus ja rauhas ajelin niin silti olin tunnin ennen työajan alkamista töissä.Kerkes rauhassa asennoituu töihin
Yhtä asiaa vaan ihmettelen.Kun kuitenkin aamulla oli liikennettä enempi kun normisti siihen aikaan kun ajelen niin miksi ihmiset ei tajua pitää turvavälejä??! Ite yrittää pitää niin eikö joku saakelin pöljä tuu ja tunge siihen väliin Miksi?? ja toisekseen jos on jonoa niin miksi siellä pitää jonon hänniltä lähtee noukkii autoja yks kerrallaan...kun muut ajaa jonossa niin se jonon viimenen ei sit vaan voi ajaa sulassa sovussa vaan pitää räntäsateessa pimeessä lähtee ohittelee YKS KERRALLAAN. Nii ja vielä yks juttu..miksi niitä heijastimia ei voi käyttää????!! Isolla tiellä missä kulkee autoja mopoautoista rekkoihin niin tien penkareella kuljetaan täysin mustissa ilman heijastinta,sain pienen ison säikähdyksen aamulla kun joku kulki tien pientareella. Oikeesti,heijastin tai heijastinliivi tai joku päälle että näkyy!!
Tuutko aamulla pitää mua kädestä kii, ku meen meikkuun verikokeisiin ja kuvauksiin?
Voin tulla. Mennäänkö sen jälkeen kahville?Tuutko aamulla pitää mua kädestä kii, ku meen meikkuun verikokeisiin ja kuvauksiin?
Onhan sieläki kahvioVoin tulla. Mennäänkö sen jälkeen kahville?
Sinne sitten.Onhan sieläki kahvio
Ei noi osaa ajaaKatsoin talvi pääsi yllättämään.
Tietty on! ja laukussa roikkuu kans.Näin on. Turvaväliä on vaikea pitää kohtuullisena. Heijastimet nyt kuuluisi ihan kaikkien takkiin. Onko sulla heijastin takissa?
No ei taatusti ootuo saattas olla jopa yinksua parempi suihinottaja
sorry, meni tällä kertaa hippu liikaa lapinlissääNo ei taatusti oo
Missä? koska? mitä asia koski?Tinkuliini kun tossa taannoin kysyi, että miks helvetissä jengi ei auta?
Siihen vastaisin, että totta helvetissä auttaisin jos vaan tietäisin millaista on olla nuori ja nätti nainen. Niin ja fiksu. Avuttomuus lasketaan pelkäksi blussaksi vaikka se olis teeskentelyä koska silloin mies saa tuntea olevansa mies, vaikka kyseessä olisi pelkkä hyttysverkkojen laitto.
Vähän enempikin kuin hippusorry, meni tällä kertaa hippu liikaa lapinlissää
polliisi vissiin aatteli että valtaosa etelänvetelistä on vielä suvikumeilla tien päälläIltoi!
Oli kyl hiuka raskasta ajaa reilut satakolkyt kilsaa tossa kelissä kun jostain idioottimaisesta syystä motarilla oli kahdeksankympin rjoitus.
Mur
Ehkä.polliisi vissiin aatteli että valtaosa etelänvetelistä on vielä suvikumeilla tien päällä
Ööh eilen?Missä? koska? mitä asia koski?
eniten oon mieleni pahoittanu sillon kun:Ehkä.
Ihan perseestä noi vempulat millä voivat muuttaa nopeusrajoituksia!
No en mä nyt halua kehua mut...sorry, meni tällä kertaa hippu liikaa lapinlissää.
Lispetti on kyllä ihan parhain.