The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Tästä(kään) päivästä ny ei o mitenkään hyvää odotettavissa mutta kaikkeen tottuu.
Mutta maa on valkoinen ja tämän talven ensimmäiset lumihiutaleet on nuolaistu. (Noi parvekekaiteelleni pudonneet tosin ei o hiutaleita vaan nuppineulanpään kokoisia rakeita mutta lunta kumminkin)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mikäkökä mua vaivaa? Mä olen onnellisempi kuin moniin vuosiin ja vihdoinkin :love::barefoot: Tiiättekö se tunne mikä kumpuaa jostain tuolta sisältä ja kuplii päässä ja joka paikassa..niih, se mua vaivaa...vih-doin-kin:oops::barefoot::love:

Ja nyt menoks sanoi Annie Lennox ja iltapuoleen takaisin(y):)

PS: Minä missään tiineenä ole :eek::X3::cautious:
Oon kuullut kutsuttavan myös ilmavaivoiksi
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tinkuliini kun tossa taannoin kysyi, että miks helvetissä jengi ei auta?
Siihen vastaisin, että totta helvetissä auttaisin jos vaan tietäisin millaista on olla nuori ja nätti nainen. Niin ja fiksu. Avuttomuus lasketaan pelkäksi blussaksi vaikka se olis teeskentelyä koska silloin mies saa tuntea olevansa mies, vaikka kyseessä olisi pelkkä hyttysverkkojen laitto.
 
Tinkuliini kun tossa taannoin kysyi, että miks helvetissä jengi ei auta?
Siihen vastaisin, että totta helvetissä auttaisin jos vaan tietäisin millaista on olla nuori ja nätti nainen. Niin ja fiksu. Avuttomuus lasketaan pelkäksi blussaksi vaikka se olis teeskentelyä koska silloin mies saa tuntea olevansa mies, vaikka kyseessä olisi pelkkä hyttysverkkojen laitto.
Ei siis ois kannattanut vaihtaa renkaita tai putsata rännejä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä