The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kukkutiluuruu :)

Postilaatikossa luimisteli yllätys. Tollain hyökkäs silmille sieltä eikä mitään varoitusta*ufopääkkönen*...vaan saipa aikaiseksi nopeaa liikehdintää ja ennen kaikkea säpäkkää tilannekatsausta tyyliin eihän vaan ipanat ole heti tuossa oven takana päälle hyökkäämässä:cautious:...

Joululahjakuvasto!!!
*ufopääkkönen*:confused:o_O:cautious::barefoot::D

Eli joulu se tulla jollottaa:)..ja mä olin niin hävytön hapatusöllötys että pistin sen kuvaston jemma-nimiseen paikkaan:notworthy:...näytän puolihuolimattomasti hiukan tuonnempana :)..jos silloin muistan minne tuon jemmasin:barefoot::D

Huokaisenpa tovin ja siemailen teet eli mukavaa maanantain jatkoa sullekin :)
 
Awww...tulikin niin hävyttömän nopeasti mörkiäispimeys että sain luvan lähteä tirpanaa vastaan, kun oli kotiutumassa kaveriltaan - heti kuulema helpotti kun äiti näkyi:love::D

Mutta joo, onhan siellä pimmeetä. Nyt jos koskaan ne h e i j a s t i m e t käyttöön (y)! Oikeesti! Ja joka takkiin :)

Tunnustan ja paheksun:notworthy:...ite olin kaukana malliesimerkistä*pudistan päätäni nolopolona*. Ei ollutkaan heijastinta mukana vaikka olinkin semmosessa uskossa...

Eli ei niin mikään asia ole uskon asia. Faktanakki viuhtoi muualla...mutta nyt tilanne on toinen ja heijastinpäivitys suoritettuna (y).

Päivän hyvä työ tehty :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nih!

Aamulla olikin maa valkiana:love:...se sateli yön aikana tota luntaräntää sen verta paljon että autonkin sai aamulla harjan kans putsata :)

Vaan pikkupakkaset sais tulla :)...ja sitä lunta:love:*tahtoohalluu*
Miksei täälläkin sada lunta :cautious::cry:

Mutta hei sun heiluvilles ja pomppivilles muru :) ja ihanaa että sun haave lumesta jo toteutui, sinä senkin onnekas mimmi:love:
 
Miksei täälläkin sada lunta :cautious::cry:

Mutta hei sun heiluvilles ja pomppivilles muru :) ja ihanaa että sun haave lumesta jo toteutui, sinä senkin onnekas mimmi:love:
Malta vähän aikaa vielä ootella, tällä viikolla saat siekin lumiriemua :)...vaikka tänään nyt ei ulkona tuoksunut niin ollenkaan vielä lumelta mutta huomenna voi jo tilanne olla toinen(y)

Ja muimui :D, mun heiluvat ja pomppivat lähettää sinne terkkusii toisille pomppiville ja heiluville :)*sinkauttaa lentopusuparven perään*
 
:love:
Malta vähän aikaa vielä ootella, tällä viikolla saat siekin lumiriemua :)...vaikka tänään nyt ei ulkona tuoksunut niin ollenkaan vielä lumelta mutta huomenna voi jo tilanne olla toinen(y)

Ja muimui :D, mun heiluvat ja pomppivat lähettää sinne terkkusii toisille pomppiville ja heiluville :)*sinkauttaa lentopusuparven perään*
mutku mä tahtoisin lunta nyyyyyt ja heti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä