Joulupukki paitsi ei sulle kun oottelet Majurin kasseista lahjoja.Majuri ilmeisesti Mä en saa muutettua mielikuvaa tuosta joulupukista siis niin että se ei voi olla kukaan muu kuin Majurin alter ego
Joulupukki paitsi ei sulle kun oottelet Majurin kasseista lahjoja.Majuri ilmeisesti Mä en saa muutettua mielikuvaa tuosta joulupukista siis niin että se ei voi olla kukaan muu kuin Majurin alter ego
Niin ja ei ole! Ei Majurin. EI OLE!Majuri ilmeisesti Mä en saa muutettua mielikuvaa tuosta joulupukista siis niin että se ei voi olla kukaan muu kuin Majurin alter ego
hitsi kun on vaikee päättää, nauranko vai annanko alapeukunJoulupukki paitsi ei sulle kun oottelet Majurin kasseista lahjoja.
Ei tieteskään mitään mut etenkin pyykätessä kandee vähän varoa miten pukeutuu...No mitäs tuhmaa se nyt ois?
Korjasin vähän että vältetään uusi catfight Poikien pitää oppia jakamaanKaikkihan sen tietää että Ruutis ja epek on ne, joiden polville joulun tullen ketjun tytöt kipuaa ja kuiskii toiveitaan.
Siitä saattaa olla kuvia todisteena jos jaksaa plärätä ketjua taakke päi.
Luulen että ruutikselta ei löyvy mithän ennään.
Eihän tuonne polvelle mee ees tällanen sirpakka tyttö ku mahas on niin pahasti eessä.
No vielä vähempi ruutiksenkaan polvelle.Eihän tuonne polvelle mee ees tällanen sirpakka tyttö ku mahas on niin pahasti eessä.
No onneks meillä on reksi ja varareksi!No vielä vähempi ruutiksenkaan polvelle.
Jalakoja kuiten siinnä eessä sen 50cm ainaki että ei taija olla kauhian sirpakasta tyvärestä kyse jos ei ees puolella pakaralla pysty hetkeksi istamhan siihen.Eihän tuonne polvelle mee ees tällanen sirpakka tyttö ku mahas on niin pahasti eessä.
Mutta pysyykö siinä ku näyttää niin pehmeeltä.Jalakoja kuiten siinnä eessä sen 50cm ainaki että ei taija olla kauhian sirpakasta tyvärestä kyse jos ei ees puolella pakaralla pysty hetkeksi istamhan siihen.
Pyssyy siinä ja peruukki alapäässä että et säikähä heti.Mutta pysyykö siinä ku näyttää niin pehmeeltä.
Ja miks sulla on NOIN iso peruukki tuol alapäässä. Tosi epäilyttävää.
se peittää sillä kikkelinsä *varma tieto jonka tuhmat tytöt kertoi*Mutta pysyykö siinä ku näyttää niin pehmeeltä.
Ja miks sulla on NOIN iso peruukki tuol alapäässä. Tosi epäilyttävää.
Pyssyy siinä ja peruukki alapäässä että et säikähä heti.
Voi apua! Eikö ny vaikka joku pienempi kasaritakku ois peittäny sitä?se peittää sillä kikkelinsä *varma tieto jonka tuhmat tytöt kertoi*