The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ok tää oli viiminen kerta kun yritin olla nätti ruutikselle.
Mikähän vittu sielä on että pittää vittuilla kaikille?
Eikö seiso? Ei se saatana meijän vika ole.
En oikeesti ole täällä kun lupasin mennä nukkumaan, mutku täällä huoneessa on pään kokoinen hämähäkki niin ei paljon uskalla nukkua...mutta tästä teidän poikien nahistelusta tulee mieleen yksi sana: Catfight


Miettii hakisko popparit vai olisko kiltti ja menis takaisin sänkyyn :love:
 
En oikeesti ole täällä kun lupasin mennä nukkumaan, mutku täällä huoneessa pään kokoinen hämähäkki niin ei paljon uskalla nukkua...mutta tästä teidän poikien nahistelusta tulee mieleen yksi sana: Catfight


Miettii hakisko popparit vai olisko kiltti ja menis takaisin sänkyyn :love:
ei täällä muutkaan nuku vaikka pitäis o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Lallaspyy vaan, taalla jo satoi lunta ja paljostikin :love:...maassa on monen monta senttia tuota ihanaa iloa :)! Ja kylla, se narskui jalkojen alla....!!*ihan tarinoissaan vielakin*

Mutta pakkasta sais pikkasesti tulla jotta lumi jais maahan, taa kylla mokoma sulaa pois...mutta sita ei viela aatella ollenkaan :)

Ja arvaas mita - mun paassa soi tanaan just noitten hiutaleitten takia jo eika joulubiisi:alien::D..tasta taa alkaa taas(y)!
Mäkin kuuntelin tänään joululaulun...asutaankohan me samassa asunnossa sun kanssa? :cautious::ninja:
Lunta tuli täälläkin hiljalleen, mutta maahan ei siitä jäänyt kuin muisto jos edes sitäkään :oops:
 
Lallaspyy vaan, taalla jo satoi lunta ja paljostikin :love:...maassa on monen monta senttia tuota ihanaa iloa :)! Ja kylla, se narskui jalkojen alla....!!*ihan tarinoissaan vielakin*

Mutta pakkasta sais pikkasesti tulla jotta lumi jais maahan, taa kylla mokoma sulaa pois...mutta sita ei viela aatella ollenkaan :)

Ja arvaas mita - mun paassa soi tanaan just noitten hiutaleitten takia jo eika joulubiisi:alien::D..tasta taa alkaa taas(y)!
Oih, you lucky one!!!:love:
Pienikin lumisade on ihkua.:love:
Nyt kyllä helposti antas ymmärtää, että saattas jopa tulla valkea joulu. Ehkä vaahtoan turhaan, mutta on vaan sellainen kutina.:love:
 
Mäkin kuuntelin tänään joululaulun...asutaankohan me samassa asunnossa sun kanssa? :cautious::ninja:
Lunta tuli täälläkin hiljalleen, mutta maahan ei siitä jäänyt kuin muisto jos edes sitäkään :oops:
:alien:...no jos sa oisit taalla niin...havyttoman hilijasena muuten sitten luurailet jossain:cautious:...mika niin ei voi pitaa paikkaansa :D

Ma en kuunnellut mitaan laulua, ma kuulin sen paakkosessani:love:...oijoi, toi kylla kuulosti pahalta:alien::alien::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::D
 
:alien:...no jos sa oisit taalla niin...havyttoman hilijasena muuten sitten luurailet jossain:cautious:...mika niin ei voi pitaa paikkaansa :D

Ma en kuunnellut mitaan laulua, ma kuulin sen paakkosessani:love:...oijoi, toi kylla kuulosti pahalta:alien::alien::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::D
vai kuulet sä ääniä päässäsi :alien::ninja:Spooky

*mulkoilee epekiltä saatuja alapiukkuja ja hakee supon Kisulle että äänet lakkaisivat*:cautious::love:
 
Mäkin kuuntelin tänään joululaulun...asutaankohan me samassa asunnossa sun kanssa? :cautious::ninja:
Lunta tuli täälläkin hiljalleen, mutta maahan ei siitä jäänyt kuin muisto jos edes sitäkään :oops:
No ihan sellaista pienen pienen pientä höttöä tuli täällä Hesassaki aamulla, kun vaihtelin uusia sulkia huolttiksen pihassa, mutta ei siitä kyllä paljoa kostunu.:cautious:

Ihku piisi löyty.:love:
 
Oijoi sentaan:alien:...ma oon ollut jo kaks paivaa ihan mahdoton toissa, kun Joku puristelee niita mulle tarkoitettuja NukkuMasan kasseja ja ma saan vaan rippeet...

Hiukan vasyna mennyt ja jutut ja temput sen mukaisina olleet...ja nyt toi kellon vietava on jo nuin paljon!! Ma niin saan risuja kylla...
 
Oijoi sentaan:alien:...ma oon ollut jo kaks paivaa ihan mahdoton toissa, kun Joku puristelee mun NukkuMasan kasseja ja ma saan vaan rippeet...

Hiukan vasyna mennyt ja jutut ja temput sen mukaisina olleet...ja nyt toi kellon vietava on jo nuin paljon!! Ma niin saan risuja kylla...
No on kyllä hävytöntä sillai puristella sun Masan kasseja, potki munille niitä :) Tai mätki ympäri munkkeja (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä