Ikävä ihminen olet.Elenan ei tartte ees tulla alapeukkuineen tänne.
Ikävä ihminen olet.Elenan ei tartte ees tulla alapeukkuineen tänne.
Eiko ookin! Aattelin kaapata koko Masasen sitten ihan yksinoikeudella itelleni ja ainakin sen parin paivan satsin puristelen korkojen kera itelleni ja huolella.No on kyllä hävytöntä sillai puristella sun Masan kasseja, potki munille niitä Tai mätki ympäri munkkeja
Onneksipa on kilteilla tytoilla se tuhman tyton puolikinPlääh. Kiltit tytöt ei o yhtään niin kivoja kuin tuhmat tytöt. Eteskään sängyssä.
Minäkin olen kuulemma tosi kiltti ja ihana sängyssä...mä tykkään olla kiltti sängyssä, tuhma voi olla kaikkialla muualla...kin
Huomennahan se kostautuu luultavasti, tämä valvominen, mutta päivä sinne tai tänne. Voihan sitä huomenna yrittää mennä aikaisemmin pehkuun.Oijoi sentaan...ma oon ollut jo kaks paivaa ihan mahdoton toissa, kun Joku puristelee niita mulle tarkoitettuja NukkuMasan kasseja ja ma saan vaan rippeet...
Hiukan vasyna mennyt ja jutut ja temput sen mukaisina olleet...ja nyt toi kellon vietava on jo nuin paljon!! Ma niin saan risuja kylla...
Ja ihan takuuvarmasti kostautuu...nailla nakymin ma menen ihan unissakavelijana ja puhun ohi suuni - no se menee ihan tavallisuuden piikkiin kylla - mutta riskit on sille kohtalaisen suuret etta saan aikaiseksi ylimaaraista kouhotusta ja siunailua seka ihan armotonta naurunremakkaa jos myos paheksuntaa.Huomennahan se kostautuu luultavasti, tämä valvominen, mutta päivä sinne tai tänne. Voihan sitä huomenna yrittää mennä aikaisemmin pehkuun.
Joo...kyllähän tuo huominen takaraivossa kolkuttelee, mutta mä kyllä vaiennan sen nyt hyvällä musalla.
JO 2007! Upeaa Saara!
Innolla odotan seuraavaa Saaran esiintymistä x factoryssa!
Toivottavasti ottaisi pianon osaksi esitystä.
Ei vaan ne on tuhmeliineja jotka osaavat näytellä kilttistä.Onneksipa on kilteilla tytoilla se tuhman tyton puolikin
No, onneksipa ma oon vaan tammonen horhopowwonenEi vaan ne on tuhmeliineja jotka osaavat näytellä kilttistä.
Riittää kun tiskaat ja pyykkäät.mä tykkään olla kiltti sängyssä, tuhma voi olla kaikkialla muualla...kin
Ei hitto ku hauska ku puuttuu noi pisteet.No, onneksipa ma oon vaan tammonen horhopowwonen
Keskellä päivää?MÄÄ MEEN NUKKUUN, öitä
No mitäs tuhmaa se nyt ois? ja epek on hyvä ja hillitsee alapeukkujaan tai ei tule aattona lahjojaRiittää kun tiskaat ja pyykkäät.
Juu, siis hysteeriset naurut on varmasti tiedossa täälläkin, mutta kun kaikki asiakkaat ei välttis oo ihan samalla aaltopituudella. Koita siin sitten pitää pokkaa ku siinä saattaa jokunen perussitruunakin kävästä ihmettelemässä mun melko reipastakin menoa. *LMAO*Ja ihan takuuvarmasti kostautuu...nailla nakymin ma menen ihan unissakavelijana ja puhun ohi suuni - no se menee ihan tavallisuuden piikkiin kylla - mutta riskit on sille kohtalaisen suuret etta saan aikaiseksi ylimaaraista kouhotusta ja siunailua seka ihan armotonta naurunremakkaa jos myos paheksuntaa.
Eiks se oo sitten aika hyva paivan saldo ja saalis !
Jollain on vähän rytmi sekaisin kenties?Keskellä päivää?
Levollisia unia ja hattaran kuvia. *puspus ja vielä ruttaa isosti*Ja nyt taa powwonen laittaa paakkosensa natisti yhdelle tyynylle ja halaa ruttaan sen toisen tyynyn taas henkihieveroiseksi...
Nuku hyvin ja nae kauniita unikuvia *pus*
Majuri ilmeisesti Mä en saa muutettua mielikuvaa tuosta joulupukista siis niin että se ei voi olla kukaan muu kuin Majurin alter ego