The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No on kyllä hävytöntä sillai puristella sun Masan kasseja, potki munille niitä :) Tai mätki ympäri munkkeja (y)
Eiko ookin! Aattelin kaapata koko Masasen sitten ihan yksinoikeudella itelleni ja ainakin sen parin paivan satsin puristelen korkojen kera itelleni ja huolella.

Olkaatten muut sitten ihan iliman. Nih. Kerta.




...paitti..taijan ma muutaman pikkusen kassimurusen jaella teille muillekin. Vissiin ihan pakkokin kun toi joulu kuikuilee aika likella...muuten menee loppuvuosi ihan seistessa ja alkuvuosikin alkaa silla tyylilla:notworthy:...se jumalaton piiskaussessio, naas:geek:...prkl...toi siis:alien:...:notworthy::notworthy::notworthy:
 
Oijoi sentaan:alien:...ma oon ollut jo kaks paivaa ihan mahdoton toissa, kun Joku puristelee niita mulle tarkoitettuja NukkuMasan kasseja ja ma saan vaan rippeet...

Hiukan vasyna mennyt ja jutut ja temput sen mukaisina olleet...ja nyt toi kellon vietava on jo nuin paljon!! Ma niin saan risuja kylla...
Huomennahan se kostautuu luultavasti, tämä valvominen, mutta päivä sinne tai tänne. Voihan sitä huomenna yrittää mennä aikaisemmin pehkuun.:barefoot:

Joo...kyllähän tuo huominen takaraivossa kolkuttelee, mutta mä kyllä vaiennan sen nyt hyvällä musalla.:D

JO 2007! Upeaa Saara!:love:


Innolla odotan seuraavaa Saaran esiintymistä x factoryssa!:)
Toivottavasti ottaisi pianon osaksi esitystä.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomennahan se kostautuu luultavasti, tämä valvominen, mutta päivä sinne tai tänne. Voihan sitä huomenna yrittää mennä aikaisemmin pehkuun.:barefoot:

Joo...kyllähän tuo huominen takaraivossa kolkuttelee, mutta mä kyllä vaiennan sen nyt hyvällä musalla.:D

JO 2007! Upeaa Saara!:love:


Innolla odotan seuraavaa Saaran esiintymistä x factoryssa!:)
Toivottavasti ottaisi pianon osaksi esitystä.:love:
Ja ihan takuuvarmasti kostautuu...nailla nakymin ma menen ihan unissakavelijana ja puhun ohi suuni - no se menee ihan tavallisuuden piikkiin kylla - mutta riskit on sille kohtalaisen suuret etta saan aikaiseksi ylimaaraista kouhotusta ja siunailua seka ihan armotonta naurunremakkaa jos myos paheksuntaa.

Eiks se oo sitten aika hyva paivan saldo ja saalis :)(y)!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ja ihan takuuvarmasti kostautuu...nailla nakymin ma menen ihan unissakavelijana ja puhun ohi suuni - no se menee ihan tavallisuuden piikkiin kylla - mutta riskit on sille kohtalaisen suuret etta saan aikaiseksi ylimaaraista kouhotusta ja siunailua seka ihan armotonta naurunremakkaa jos myos paheksuntaa.

Eiks se oo sitten aika hyva paivan saldo ja saalis :)(y)!
Juu, siis hysteeriset naurut on varmasti tiedossa täälläkin, mutta kun kaikki asiakkaat ei välttis oo ihan samalla aaltopituudella. Koita siin sitten pitää pokkaa ku siinä saattaa jokunen perussitruunakin kävästä ihmettelemässä mun melko reipastakin menoa.:ROFLMAO: *LMAO*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä