• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Niin omituisia unia näin. Idiootti pöljäkin yöllä ottanu yhteyttä,onneks oli puhelin äänettömällä nii ei haitannu.Tietäähän sen mitä vailla ollut.
Mutta samapa se,tänään on tiedossa mukavaa seuraa :)
Aamupalaa nassukkaan ja heräilyä ja sitten vähän vaatetusta ja hiusten laittoa.
 
Huomenta.

Niin omituisia unia näin. Idiootti pöljäkin yöllä ottanu yhteyttä,onneks oli puhelin äänettömällä nii ei haitannu.Tietäähän sen mitä vailla ollut.
Mutta samapa se,tänään on tiedossa mukavaa seuraa :)
Aamupalaa nassukkaan ja heräilyä ja sitten vähän vaatetusta ja hiusten laittoa.
Kivaa päivää kohti vaan, tinkunen :)

Ja sanon jo etukäteen että nauti ja pidä hauskaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Joten tää päivähän menee ihan sohvailuksi.

Mut mun piti olla ahkera. Eiks hyvä tarkoitus ole jo jotain?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Joten tää päivähän menee ihan sohvailuksi.

Mut mun piti olla ahkera. Eiks hyvä tarkoitus ole jo jotain?
Huomenta! Siis kaikille samantien vaikka tähän vastaankin.

Mulla taas on vapaapäivä. Mutta se kuluu ajaessa eestaas. Yksi pitää heittää Turkuun asemalle ja sit pitää viedä mamma nuorimpien kera katsomaan Tatua ja Patua ja osa lapsista isälleen ja toinen lukiolaisista Helsinkiin ja sit pitäis vielä raahautua takaisin Keravalle.

Reilut neljäsataa kilsaa taitaa kertyä Volvovanhuksen mittariin lisää kilsoja.

Voi meitä ja "vapaapäivää". Yhtä huonosti menee kun sun ahkeruuspäivällä.
 

Huomenet kaikille...nyt sain nukuttua mutta ylös oli noustava jo aikaisin, se ois taas uusi päivä ja ulkona näyttää siltä ettei talvi ja lumi ole enää kaukana :love:
 
Mun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Joten tää päivähän menee ihan sohvailuksi.

Mut mun piti olla ahkera. Eiks hyvä tarkoitus ole jo jotain?
..ja puoliksi suunniteltukin on jo melkein valmis :)

Mutta onhan tuossa Kaunottaren ja kulkurin sekä Bondin välissä saumantynkää ittensä yllättämiselle...sitten vois aika reteenä kattellakin Bondin yrityksiä seivata jälleen maailmaa kun on oman maailmansa jo saanut ainakin himppusesti parempaan kuosiin :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Joten tää päivähän menee ihan sohvailuksi.

Mut mun piti olla ahkera. Eiks hyvä tarkoitus ole jo jotain?
Nauti ja laiskottele, ei se haittaa :) Kyllä tässä elämässä vielä kerkeet kiireinen olemaan ja ahkera :p
 
..ja puoliksi suunniteltukin on jo melkein valmis :)

Mutta onhan tuossa Kaunottaren ja kulkurin sekä Bondin välissä saumantynkää ittensä yllättämiselle...sitten vois aika reteenä kattellakin Bondin yrityksiä seivata jälleen maailmaa kun on oman maailmansa jo saanut ainakin himppusesti parempaan kuosiin :)...
Mitennii yrityksiä.
Jos Bondia ja kavereitaan Arskaa ja BruceWillistä ei olis, niin tää maailmahan olis ollu atomipäreinä jo varmaan sata kertaa. Niih.
 
Yhtään tarvis mitään lumipjaskaa tulla kunhan olis muuten kuivaa niin hyvä olis. Joutuu pukemaan paljon päälle ja sit ahdistaa ja aina menee kauemmin kun ei noin vaan voi heittää kenkiä jalkaan ja ovesta ulos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä