honey mä olen vähiten pervo täällä *osoittelee vihellellen Boobsin suuntaan*Palstasofta on ottanut sinusta mallia ja pervåilee
jaa, niinkö?honey mä olen vähiten pervo täällä *osoittelee vihellellen Boobsin suuntaan*
honey mä olen vähiten pervo täällä *osoittelee vihellellen Boobsin suuntaan*
jos sopivasta vanerilevystä sahaa suikaleitaMinäpä siivouskomerosta rälläkän vierestä kaivan esille tasohöylän
Oikeesti, tahtoo ihan sellaisen valmiin laudan. Voin kyllä itse maalata sen.
Sinähän ne reunat teet just semmoisiksi kuin haluat?Rumat reunat, ei kiitos.
Vaneri on kallista ja mitään suikaleita nyt ala...jos sopivasta vanerilevystä sahaa suikaleita
Muutama lista rinnakkain niin tulee leveäIhan sama millä nimellä kulkee.
Hyllyn tulisi olla noin 15 cm syvyydeltään, mutta ohkanen. Lista on käsittääkseni aika kaponen?
Ei ole työkaluja poistaa reunasta mitään ylimääräistä.Sinähän ne reunat teet just semmoisiksi kuin haluat?
Mikäs sulle tuli? Toi nainen sen kaiken kuitenkin aloitti *viittilöi vieläkin nopeammin Boobsin suuntaan* Ettekste nyt nää
Mutta ruma. Tahtoo yhtenäisen, yhden hyllyn, mutta ohkasen.Muutama lista rinnakkain niin tulee leveä
Mikäs sulle tuli? Toi nainen sen kaiken kuitenkin aloitti *viittilöi vieläkin nopeammin Boobsin suuntaan* Ettekste nyt nää
Ensimmäinen hyvä neuvo, kiitosHei, käy puusepänverstaalta kysymässä, ne höylää sulle sellasta kuin tarviit eikä taida maksaa juurikaan paljon pjaskaakaan
Juu-u Älä välitä epekistä, sille tuli joku nyrjähdys niskoihinjaa, niinkö?
Ilman työkaluja ei hyllyn tekeminen onnistu minultakaan.Ei ole työkaluja
Oliko hyvää ei yhtään tekis mieliTsup!
Ei munkaan.Oliko hyvää ei yhtään tekis mieli
On hyvää,kylmää ja ah niin viilentävää. ei se mitään ,mää juon kaikenOliko hyvää ei yhtään tekis mieli