Ni. Ei. Tartte. Kertoa.Pala nuoruuttani, tykkään edelleen
Hmpfh
Ni. Ei. Tartte. Kertoa.Pala nuoruuttani, tykkään edelleen
Accept Metal HeartNi. Ei. Tartte. Kertoa.
Hmpfh
Laitoin sormet miehen paidan alle. Hyvä ettei tullut näpeille*tarjoaa toffoselle lumihiutalekuvioisia lapasiaan lämmittämään toffosen sormia*
Jos menee tarpeeksi ohkaiseksi niin sitä ei kutsuta laudaksi vaan listaksi.Jos pitäis ostaa höylättyä lautaa, niin saako sitä kuinka ohuena?
Tarviis väsätä hyllyntapainen, mutta laudan on oltava ohkasta
Ihan sama millä nimellä kulkee.Jos menee tarpeeksi ohkaiseksi niin sitä ei kutsuta laudaksi vaan listaksi.
..siellä ei sitten oltu ollenkaan tilanteen tasalla...mister toffonen niin unohti kaapata sut tiukkaan haliotteeseen ja kiihkeän kuumaan suudelmaan...Laitoin sormet miehen paidan alle. Hyvä ettei tullut näpeille
Minäpä en saanu, olin ihan yksin kotonaMäpä sain eilen puristella herkkupebaa. En tuntenut naista.
Ja kaverin tissejä.
Jos pitäis ostaa höylättyä lautaa, niin saako sitä kuinka ohuena?
Tarviis väsätä hyllyntapainen, mutta laudan on oltava ohkasta
ostat jotain paneelilautaa. ne ei ole kauheen paksuja.Ihan sama millä nimellä kulkee.
Hyllyn tulisi olla noin 15 cm syvyydeltään, mutta ohkanen. Lista on käsittääkseni aika kaponen?
Kenen kellariin sä jo nyt oot ehtiny...Majurinko?*Juoksee dollyt pomppien avuksi*Minä tulen, tulen kuin tuulispää *rymistelee portaat alas kellariin ja kompastuu Kisun tassuihin* Voih, kuinka tässä näin taas kävi
Paneelilauta, bingo Kiitosostat jotain paneelilautaa. ne ei ole kauheen paksuja.
No sinne sun tietty Tää oli kenraaliharjoitusta oikean tilanteen varalleKenen kellariin sä jo nyt oot ehtiny...Majurinko?
Mä kun vielä jumitan lämpimässä...
Tule kylään niin saat.Minäpä en saanu, olin ihan yksin kotona
Paneelilauta, bingo oikean paksuista. Pitäisi olla vielä siistimmän näköinen tuo ulkoreunaostat jotain paneelilautaa. ne ei ole kauheen paksuja.
ostat jotain paneelilautaa. ne ei ole kauheen paksuja.
Haittaa ne. Tarviis olla ihan tasainen reuna.toivottavasti ne paneelissa olevat pontit ja taustapuolen halkeamattomuusurat ei haittaa toffon hyllyprojektia
Mulla perseilee. Hyvä ettei vittuile.Perseileekö tää palsta taas? Viestit näkyy oudosti ja tulee ilmoituksia viesteistä joita ei näy
On niitä leveitäkin, eikä noi päättömän mainitsemat panelitkaan paksuudella ole pilattu.Ihan sama millä nimellä kulkee.
Hyllyn tulisi olla noin 15 cm syvyydeltään, mutta ohkanen. Lista on käsittääkseni aika kaponen?
Minäpä siivouskomerosta rälläkän vierestä kaivan esille tasohöylänPaneleihin on ajettu taustapuolelle ns. "tappourat", jotka estävät sen kieroutumista, joten ne urat jäisi näkyviin.
Kaupoista saa 18mm paksua lautaa höylättynä ja sen saa ohuemmaksi itsekin sähköhöylällä 8kutterilla) höyläten tai parempi lopputulos tulisi jos käytössä olisi tasohöylä
Rumat reunat, ei kiitos.On niitä leveitäkin, eikä noi päättömän mainitsemat panelitkaan paksuudella ole pilattu.
Jos ei o pakko olla ehtaa puuta niin tee 6mm puukuosisesta laminaatista?
Palstasofta on ottanut sinusta mallia ja pervåileePerseileekö tää palsta taas? Viestit näkyy oudosti ja tulee ilmoituksia viesteistä joita ei näy
Minäpä siivouskomerosta rälläkän vierestä kaivan esille tasohöylän
Oikeesti, tahtoo ihan sellaisen valmiin laudan. Voin kyllä itse maalata sen.