Olen kateellinen kun en pääse valjastamaan koiria vielä reen eteenKateellinen vaan oot kun et voi vielä ite pyydystellä hiutaleita kielellä *varma tieto*
Tähtäin ei ole yhtään tätä alempana
Olen kateellinen kun en pääse valjastamaan koiria vielä reen eteenKateellinen vaan oot kun et voi vielä ite pyydystellä hiutaleita kielellä *varma tieto*
Niin joo, no kyllä mä tuon kateuden ymmärrän Täytyy puhallella sinne lumisateita että pääset koirien kanssa rekeilemään (miten toi sana taipuu? no joka tapauksessa...) *puhkuu ja pöhkii lunta epekkilän suuntaan*Olen kateellinen kun en pääse valjastamaan koiria vielä reen eteen
Tähtäin ei ole yhtään tätä alempana
*ufopääkkönen*Kappas. Löysit Freezecatin kuvan.
Kuvateksti vaan ei sovi.
*ufopääkkönen*Se onkin "katson Asiankannattajaa"- ilme.
Eikö ookin ihan mahtavaa!!!*täpinöissään*Päivää, mä kävin asioilla ja kotimatkalla pääsin pyydystelemään jo hiutaleita kielellä..se on kohta kuule talvi
Voin kertoa, että ei olis yhtään helpompaa.Homma etenee mutta oi, kun se olis jotenkin...helpompaa kun toi pumppuosasto olis nyt musta pois.
Tai ei se helpompaa silloinkaan olis...ehkä ihan hyväkin kun ton rakkauspakkaukseni kanssa tätä hässäkkää teen eli itken ja nauran yhtäaikaa
On tää aivan mahtavaaEikö ookin ihan mahtavaa!!!*täpinöissään*
Täälläkin muuten heitti ihan pienet mannaryyni-ilmiöt aamupäivästä ja vieläkin on maassa sitä ilmeisesti aamuyöstä rätkinyttä räntää
...kylläkyllä, tuoksuu talvelta ja hiutaleilta
*halaaruttaan*Voin kertoa, että ei olis yhtään helpompaa.
Mulla on turhan monta vuotta kokemusta siitä, kun pumppuosastoa ei liikuta oikeastaan mikään.
Se ei tee mistään helppoa vaan kaikesta vastenmielistä ja turhaa. Ja siinä muuttuu äkkiä itsekin vastenmieliseksi ja turhaksi.
Joten ole vaan iloinen milloin pumppuosastolla sykkii. Jos jommalla kummalla tavalla lakkaa sykkimästä niin on kuollut mutta vain toisessa tapauksessa haudataan.
Kisulle ja hänen pumppunsa kiihdyttäjälleRoutamisu taitaa olla rakastunut?
En vienyt mihkään. Vaik jätkä pyysi.Boobis!!!
Älä tuon ikäistä ala viemään. Joudut aamulla selittämään asian äidilleen.
Joo, oon mäRoutamisu taitaa olla rakastunut?
...hilavitkutin ja betonibunkkeri...Kisulle ja hänen pumppunsa kiihdyttäjälle
JaaPäivää, nousin ylös että ei koko päivä mene nussimiseksi.
Ai niin taas...hilavitkutin ja betonibunkkeri...
Tuli siis vapaaehtoisestiEn vienyt mihkään. Vaik jätkä pyysi.
Noh tarviiko sitä nyt kaikkee kertoo tälleen niinQ julkisesti?Tulin sitten vapaaehtoisesti
Tarvii.Noh tarviiko sitä nyt kaikkee kertoo tälleen niinQ julkisesti?
Otappa tuo kuva pois profiilista.Prööf
Mitä pahoo männässä on?Otappa tuo kuva pois profiilista.