The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen kateellinen kun en pääse valjastamaan koiria vielä reen eteen :cautious:
Tähtäin ei ole yhtään tätä alempana
Niin joo, no kyllä mä tuon kateuden ymmärrän :) Täytyy puhallella sinne lumisateita että pääset koirien kanssa rekeilemään (miten toi sana taipuu?:alien: no joka tapauksessa...) *puhkuu ja pöhkii lunta epekkilän suuntaan* (y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Muikkamuit ja päivää sullekin :)

Kupissa höyryää ihanan lämmintä teetä, edessä tovin huilitauko, mikä to- della tulee tarpeeseen(y)...

Homma etenee mutta oi, kun se olis jotenkin...helpompaa kun toi pumppuosasto olis nyt musta pois.


Tai ei se helpompaa silloinkaan olis...ehkä ihan hyväkin kun ton rakkauspakkaukseni kanssa tätä hässäkkää teen :) eli itken ja nauran yhtäaikaa :love:
 
Päivää, mä kävin asioilla ja kotimatkalla pääsin pyydystelemään jo hiutaleita kielellä..se on kohta kuule talvi(y)
Eikö ookin ihan mahtavaa!!!*täpinöissään*

Täälläkin muuten heitti ihan pienet mannaryyni-ilmiöt aamupäivästä ja vieläkin on maassa sitä ilmeisesti aamuyöstä rätkinyttä räntää :)

...kylläkyllä, tuoksuu talvelta ja hiutaleilta:love:
 
Homma etenee mutta oi, kun se olis jotenkin...helpompaa kun toi pumppuosasto olis nyt musta pois.


Tai ei se helpompaa silloinkaan olis...ehkä ihan hyväkin kun ton rakkauspakkaukseni kanssa tätä hässäkkää teen :) eli itken ja nauran yhtäaikaa :love:
Voin kertoa, että ei olis yhtään helpompaa.
Mulla on turhan monta vuotta kokemusta siitä, kun pumppuosastoa ei liikuta oikeastaan mikään.

Se ei tee mistään helppoa vaan kaikesta vastenmielistä ja turhaa. Ja siinä muuttuu äkkiä itsekin vastenmieliseksi ja turhaksi.

Joten ole vaan iloinen milloin pumppuosastolla sykkii. Jos jommalla kummalla tavalla lakkaa sykkimästä niin on kuollut mutta vain toisessa tapauksessa haudataan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Voin kertoa, että ei olis yhtään helpompaa.
Mulla on turhan monta vuotta kokemusta siitä, kun pumppuosastoa ei liikuta oikeastaan mikään.

Se ei tee mistään helppoa vaan kaikesta vastenmielistä ja turhaa. Ja siinä muuttuu äkkiä itsekin vastenmieliseksi ja turhaksi.

Joten ole vaan iloinen milloin pumppuosastolla sykkii. Jos jommalla kummalla tavalla lakkaa sykkimästä niin on kuollut mutta vain toisessa tapauksessa haudataan.
*halaaruttaan*

..tuota..et sä kivi ole silloinkaan ollut eikä sun pumppus oo ollut mitään tuntematta, vaikka niin sanotkin...kipu vain naamioituu mutta kyllä sen kovuus ja kylmyys ja koskeminen vain tulee läpi...ja hyvä että tulee koska se ajaa asioiden kohtaamisia ja tunnetiloja päin jotka on vain läpikäytävä :). Ennemmin tai myöhemmin :).

Ja joo, kuten sanoinkin niin ihan jees, kun tässä nyt menen tunnekuohuissani, vaikka...meinaankin poksahtaa ja haljeta säpäleiksi..mutta ainoastaan sillä kaikkein mahtavimmalla tavalla:love:
 
..vaan nyt mä lähden tään pääkköseni ja pumppuni kanssa vielä urakoimaan ennenkuin heitän tässä vielä itkuksikin...*huokaan syvään*:)

Gdhvug gug yht j golfin j kg...eli kaiken änkytyksen ja -kyllä vain! - alahuuliväpätyksen keskeltä: Ootte ihania, ihan kaikki. Just sinä :):love:

Moikat*huiskuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä