heyyyyy mäkin haluan valkoista mössömössöä tänneViimeisten uniminuuttien aikana tuli muuten nähtyä semmoset mörköpainajaiset etten vähälle ajalle nuin kamalaa muistakaan*ufopääkkönen*!! Ihan väkisin oli repäistävä irti siitä unesta ja tiiätkö sen tunteen kun oot pienesti vauhkona hiukset pystyssä - no ne nyt muutenkin on joka ilmansuuntaan - isosta säikähdyksestä ja pumppu läpättää pakokauhusta....siinä herää muuten aika reippaasti jos myös saa huomata että kaikki on ok
Tiiätkö MITÄ????!!!!
Täällä on satanut räntää!!!! Valkoista mössösössöä on maassa!! Ja tulikin mieleen että jos enempi sataa niin..mä taijan olla ihan uitettuna sitten tänään eli vermeet hiukan puutteelliset muttamutta...no sitten oon.
Nyt aamuteetä kehiin ja tämän päivän kimppuun
Sitä apinanraivoa saa sitten lähettää tänne runsaasti ja tasaisin väliajoin potkua myös berberiin
no vois sitä vähän tulla kuhan ei tulis yli puolta metriäheyyyyy mäkin haluan valkoista mössömössöä tänne
ai niin huomenta kisulle
Sen verran että pääsee pulkkamäkeenno vois sitä vähän tulla kuhan ei tulis yli puolta metriä
Huomenta Ellunen ...tosin ehditkö ollenkaan nukkua kun hienosti ootte luukuttaneet musaa läpi yön...heyyyyy mäkin haluan valkoista mössömössöä tänne
ai niin huomenta kisulle
max tunnin nukuin Nyt on hiukset pörröllään ja nauru herkässäHuomenta Ellunen ...tosin ehditkö ollenkaan nukkua kun hienosti ootte luukuttaneet musaa läpi yön...
Nääh, et sie varmaan tätä mössösössöä halua, tää on simmosta mikä kastelee kaikki paikat ja pistää hytisyttämään..
Mutta onhan tää kuitenkin hienoa aavistusta tulevasta eli niitä pakkasia odotellessa ja sitten ne kauniit lumihiutaleet vain kehiin !
juuh, simmotti k@rvän mitan verran saa tullaSen verran että pääsee pulkkamäkeen
Viimeyö meni ihan persiilleen nukkumisen suhteen joten tänään on pakko mennä ja ottaa päivänokoset jossain vaiheessa..
Voi hermanni ...että siellä ollaan sujuvasti pienessä unettomuuspöhnässä !max tunnin nukuin Nyt on hiukset pörröllään ja nauru herkässä
Kai nyt enemmän kuin 2-5 cm? Eihän nuissa mitoissa vielä talvea juhlita?juuh, simmotti kyrvän mitan
juuh, simmotti k@rvän mitan verran saa tulla
pippeli on ton 2-5 senttii, k&rpä on isompiKai nyt enemmän kuin 2-5 cm? Eihän nuissa mitoissa vielä talvea juhlita?
mä olen ihan kuin humalassa nytVoi hermanni ...että siellä ollaan sujuvasti pienessä unettomuuspöhnässä !
No elä ainakaan tee tai suunnittele yhtään ajatustoimintaa vaativaa puuhaa ... Nukkumaan siitä, nainen! Pääkkönen sievästi tyynyyn ja hymisemään pehmeitä unikuvia ...
sulla on taloudellisesti edukkaat lauantaiaamupöhnätmä olen ihan kuin humalassa nyt
Just ajattelin samaa, mulla on ilmaiset aamukännit meneilläänsulla on taloudellisesti edukkaat lauantaiaamupöhnät
toivotaan mutta ei taida olla perusteita uskoaJust ajattelin samaa, mulla on ilmaiset aamukännit meneillään
Toivottavasti ei tule kova kankkunen kaiken tämän päälle
Paheksun myöhäistä aamuasi.
Ota klementiiniPaheksun myöhäistä aamuasi.
TattisOta klementiini
en mä sulle mitään ole juottanumä olen ihan kuin humalassa nyt
Mä en olis tuosta niin varmaen mä sulle mitään ole juottanu