The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kolmas ratsumies kuvataan Ilm. 6:5-6, "Siinä samassa näin mustan hevosen." Ja sillä, joka istui hevosen selässä, oli kädessään vaaka. Minä kuulin äänen, joka tuntui tulevan noiden neljän olennon keskeltä, ja se sanoi: "Mitta vehnää denaarilla, ohraa kolme mittaa.* Öljyyn ja viiniin älä koske." Apokalypsin kolmas ratsumies viittaa suureen nälänhätään, joka on seurausta toisen ratsumiehen aiheuttamista sodista.
Löysin:
http://www.finbible.fi/wsi Testamentti/ilmestys_6.htm

Ja se "verikuu" oli siis tuolla?
 
Eiku mahollisimman iso ja vihanen koira (y)
Miussa onki koirakuiskaajan vikkaa niin miehän vaan rapsuttelen sitä masusta :ROFLMAO:
Tosi asia. Poliisikoiriaki rapsutellu ja ei kiinnostanu virkatehtävät silloin (y)
Jokainen täällä oleva virkakoira on perhekoira parhaasta päästä.

Se poliisikoira joka viime yönä puri renttua reiteen nukkuu ensi yönä vauvan vieressä.
 
vierailija
Miksi tuonkin pitää olla noin myöhään.



Tämä tähtitaivaallinen näytelmä alkaa jo varhain, joten herätyskello kannattaa panna soimaan kolmen tienoilla yöllä. Noihin aikoihin Kuu alkaa siirtyä maan varjoon. Pimennys on täydellinen klo 5.11- 6.24 välisenä aikana. Pimennys kestää siis yli tunnin ja on syvimmillään puoli viiden jälkeen ennen kello kuutta.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/25/taydellinen-kuunpimennys-nahdaan-ensi-maanantaina-aamuyolla-koko-suomessa
Eihän tuosta kovin kauaa olekaan...:)
 
Niin siellä vaan pöksyt mielessä kun mä täällä yritän kerrankin olla asialinjalla :ninja:
No on kylla, sori vaan, nyt poksyt mielessa kun koko paiva on ollut tiiatko ihan hiien hankalaa naitten omieni kanssa kun alvariinsa saan olla kiskomassa ja ainakin toisella kadella pitamassa aisoissaan etten ole rahmalteni kun niin kovin akisti sitten liikkuessani valuvatkin nilkkoihin:cautious::notworthy::alien::barefoot:..ja kylla, olen vyoni havittanyt jemmapaikkaan enka omista henkseleitakaan ja enka nyt etes viiti enaa vaihtaa poksyjakaan kun oon tannekin asti niitten kans haslannyt ja kuitenkin kohtapuoliin sen teen....tosin menen sitten ihan housuit...tai siis olen ihan oloissani ja asuissani:ninja:
 
No on kylla, sori vaan, nyt poksyt mielessa kun koko paiva on ollut tiiatko ihan hiien hankalaa naitten omieni kanssa kun alvariinsa saan olla kiskomassa ja ainakin toisella kadella pitamassa aisoissaan etten ole rahmalteni kun niin kovin akisti sitten liikkuessani valuvatkin nilkkoihin:cautious::notworthy::alien::barefoot:..ja kylla, olen vyoni havittanyt jemmapaikkaan enka omista henkseleitakaan ja enka nyt etes viiti enaa vaihtaa poksyjakaan kun oon tannekin asti niitten kans haslannyt ja kuitenkin kohtapuoliin sen teen....tosin menen sitten ihan housuit...tai siis olen ihan oloissani ja asuissani:ninja:
Täytyy laittaa rahat kokoon ja ostetaan sulle joululahjaks sellaset haalarit missä on vielä läppä pepussa ettei tarvitse edes riisua kun menet vessaan tai vaakatangoilemaan (y)
 
Täytyy laittaa rahat kokoon ja ostetaan sulle joululahjaks sellaset haalarit missä on vielä läppä pepussa ettei tarvitse edes riisua kun menet vessaan tai vaakatangoilemaan (y)
:cautious:..mun tuurilla niihin housuihin kuitenkin ilmaantuu joku jekkuspokkuslappanen mika ei sitten ihan oikeesti inahda auki niin ollenkaan....

No woriis, ma parjaan kylla naittenkin boxyjen kanssa viela tovin...vaikka ajautus toki oli ihkunen:love:
 
..mmm...mutta kun sen pitaa melko varmasti olla kouhopaa ja voyhkana...semmonen meneva ja luupaakin ja hasla ja sahakka ja...

...ihan tassa melkein tuli semmonen olo etta itestani nyt puhumaan ryhdyin:cautious::barefoot::D:alien:
Rotukoirista jos puhutaan, niin Eurasier koiran kokoisista ja - näköisistä taitaa olla ainoa joka tykkää, että siitä tykätään.
Ei sen kans pääse mitenkään helpommalla mut jos perustarve on tykkääminen eikä tekeminen niin...
 
:cautious:..mun tuurilla niihin housuihin kuitenkin ilmaantuu joku jekkuspokkuslappanen mika ei sitten ihan oikeesti inahda auki niin ollenkaan....

No woriis, ma parjaan kylla naittenkin boxyjen kanssa viela tovin...vaikka ajautus toki oli ihkunen:love:
Tai sitten se läppä ei pysyis hetkeekään kiinni ja sä vipeltäisit mennä pyllynposket paljaana vilkkuen pitkin sorateitä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Hyvää lauvvantaiehtoota kaikille!:love:

Täällä on tänään kuvattu merenneitoa joka on tarkoitus leikata sohvasta irti ja asetella jollekin hienolle rannalle makaamaan.:coffee:
Voi hiivatti, on meillä huvit.:oops:
Sitten on paskarreltu unensieppareita. Ei varmaan löydy yhtään kohtaa missä ei olis sitä saapelin kimallepöllyä, mikä nerokas idea kertakaikkiaan.:D
Niiden olis niin kun tarkotus imeä niitä painajaisia, eikä tuottaa. Muutama tuulenvire kun joku ampasee vauhilla ohi ni ne himmelit viskoo glitterit silmille.:coffee::LOL:

Halloween lähestyy, ja täällä on jo kiivaasti katseltu juutuupista erilaisia monsterimaski-ideoita.:)

Heräsin muuten tänä aamuna joulupukin ja noitarummun sulosointuihin.(y):ROFLMAO:
Ei se joulu kovin kaukana enää ole!:love:

Hitto ku löysin ihkun piisin!!!! Todella kaunis! Erikoinen miesääni, se täytyy mainita lisäks.:coffee:

Apropoo! Pakko mainostaa:
Tämä on kiva paikka! Vanhin on alkanut nyt juosta siellä ihan alvariisaa ja sinne hävis tyttölauman kanssa tänäänkin.:)
http://www.rushfinland.fi/
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä