The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Isäukko ja rouvansa ovat nyt sitten lentokentällä ja jo vissiin koneessa.

Ajaminen on yhtä tuskaa. Kun näössä ei ole muutenkaan kehumista ja hämäränäössä vielä vähemmän niin mörköpimeällä ja sateessa ei tosiaankaan ole herkkua.
Siihen päälle se, että en o viiteen vuoteen ajanut kuin satunnaisesti enkä tota isäukon uutta autoa kertaakaan.

Onneksi siihen ei ny tartte koskea pariin viikkoon ennen kuin heidät pitää noutaa.
 
Olen kesällä raivannut loput lelut pois olohuoneesta, jotenkin jo toivoisi niitä aamuja ettei tarvits astua Legojen päälle. Sitten joskus myöhemmin niitäkin hetkiä varmasti kaipaa.
...ja sitten ne muuttuu "..äitii..missä mun kuulokkeet on?"..joikaamiseksi tai .."..kuka on ottanu ton rallipelin pois pleikasta??!"- murinaan :D<3

Aika aikaansa kutakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta Padfington on aivan lutuinen:love:


Ihan pienenä lettipäänä mulla oli Paddingtonin kuvilla koristellut sadetakki ja kurahousut...ja ne olivat niin makeet <3!

Ja kyllä...hyvin roiskui vesilätäköissä :D!
Yleensä plumpsis- magneetti on pikkupoikien takapuolessa.
Lätäköt ja pikkupojat yleensä vetää toisiaan puoleensa vastustamattomasti.

Olet ainoa tietämäni aikuinen nainen joka "kärsii" samasta "vaivasta".
 
Mun piti olla topakasti kaupoissa jo ysiltä, mutta otetaan aamu rennosti.
Ääyyyhh..mun pitäs tässä laittaa kirppiskamat läjään ja hinnoitella ne nopeasti ja kurvata putiikkiin...sitä ennen ois suotavaa käydä aamutoimilla ja kiskoa jotain vaatettakin niskaan :barefoot:


Ja *sipisen*...mulla ois mielessä ihmisten iloilla isommaltikin käymistä...mutta koko kolmikon kanssa *ufopääkkönen*... Toi niin vaatii pääkkösen uudelleen ohjelmointia :barefoot:

:D
 
Ääyyyhh..mun pitäs tässä laittaa kirppiskamat läjään ja hinnoitella ne nopeasti ja kurvata putiikkiin...sitä ennen ois suotavaa käydä aamutoimilla ja kiskoa jotain vaatettakin niskaan :barefoot:


Ja *sipisen*...mulla ois mielessä ihmisten iloilla isommaltikin käymistä...mutta koko kolmikon kanssa *ufopääkkönen*... Toi niin vaatii pääkkösen uudelleen ohjelmointia :barefoot:

:D
Mielikuva...pinkaiset liikenteeseen aamutakissa, kun et touhutessasi huomaa väärää vaatetusta :D
 
Yleensä plumpsis- magneetti on pikkupoikien takapuolessa.
Lätäköt ja pikkupojat yleensä vetää toisiaan puoleensa vastustamattomasti.

Olet ainoa tietämäni aikuinen nainen joka "kärsii" samasta "vaivasta".
:notworthy:
...parhaani mä kyllä lettipäänä yritin ja hoitotätien ja äitini mielestä ihan liikaakin roiskia niissä lätäköissä...


..mutta...jotain ihanaa vaan siinä lätäkköpomppimisessa on kun se ei lähde musta millään, vaikka pitäs jo kovin aikuisenakin olla:barefoot::oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä