Määpä osaan laulaa tämän biisin Niin kerta lällätilää
Määpä osaan laulaa tämän biisin Niin kerta lällätilää
Mitäs muita meillä on ja mikä on paras?Leopard 2a6
Leopard 2a4 aikaisempia ja nyt näitä maailman parhaimpia taistelupanssarivaunuja Leopard 2a6:sia.Mitäs muita meillä on ja mikä on paras?
T-72. en mä muita osaa korjata.Mitäs muita meillä on ja mikä on paras?
Suomalaisethan on tarvittaessa aikasen kaameita jos sille päälle sattuu,Leopard 2a4 aikaisempia ja nyt näitä maailman parhaimpia taistelupanssarivaunuja Leopard 2a6:sia.
Mutta rauta on rautaa ja ne on niin hyviä kuin käyttäjänsä. Lisäksi vaunuilla pelkästään ei tätä maata voida vallata niin täällä on kadehdittavan puolustustahtoinen helvetin iso reservi. Paras on se samanlainen taistelutahto kuin talvisodassa.
Kauniita ja pitkia unikuviahyvää yötä kaikille. mä en enää pysy hereillä ja menen suosiolla nukkumaan.
Suomalaisethan on tarvittaessa aikasen kaameita jos sille päälle sattuu,
hakkapeliitat tais olla ihan monstereita, hui.
Mut joo, suomalainen sisu.
Apropoo, kävimpä tsigaamassa lentonäytöksessä malmilla hornetin. Niiku joka vuos.
Niin ylpeenä olin että itku tuli. Niiku joka vuos.
Nythän ne pistää muuten sen lentokentän matalaks.
Perhana, saa lähteä pidemmälle jos mielii päästä vielä lentelemään.
Täällä toinen rasvanäppi. Kynnen aluset niin mustat ettei ne lähe ees saunassa puhtaaks.T-72. en mä muita osaa korjata.
Nighty-night sleep tight rakas ystävä.hyvää yötä kaikille. mä en enää pysy hereillä ja menen suosiolla nukkumaan.
Pumpulisia unikuvia *pus*
Tässä on kaikille toistaan kaipaavalle ihanan lässynlääbää ja tämän tahdissa puikkelehdin minäkin omaan sänkyyni uneksimaan ihanista asioista ja perhosista masunpohjalla ja ja ja öö joo..moi puish--->
Kyllä kattinen tietää..ich kommE, ich kommE....
Ihan oli pakko korjata
Kyllä kattinen tietää