The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs muita meillä on ja mikä on paras?
Leopard 2a4 aikaisempia ja nyt näitä maailman parhaimpia taistelupanssarivaunuja Leopard 2a6:sia.
Mutta rauta on rautaa ja ne on niin hyviä kuin käyttäjänsä. Lisäksi vaunuilla pelkästään ei tätä maata voida vallata niin täällä on kadehdittavan puolustustahtoinen helvetin iso reservi. Paras on se samanlainen taistelutahto kuin talvisodassa.
 
Oon nuokkunu tässä jo tovin, mutta en prkl luovuta nyt kun kerrankin tänne pääsin.:coffee:

Oli mulla tarkotus keksii joku kiva leikki meille illaks, mutta eipä siitä tullu mittää ku niin hektistä. Mun multitasking on niin ruosteessa ettei oo tosikaan.:cautious:

Tässäpä on muuten ihana piisi ja ihan yhtä ihana musavidio!
 
Leopard 2a4 aikaisempia ja nyt näitä maailman parhaimpia taistelupanssarivaunuja Leopard 2a6:sia.
Mutta rauta on rautaa ja ne on niin hyviä kuin käyttäjänsä. Lisäksi vaunuilla pelkästään ei tätä maata voida vallata niin täällä on kadehdittavan puolustustahtoinen helvetin iso reservi. Paras on se samanlainen taistelutahto kuin talvisodassa.
Suomalaisethan on tarvittaessa aikasen kaameita jos sille päälle sattuu,
hakkapeliitat tais olla ihan monstereita, hui.
Mut joo, suomalainen sisu.:love:

Apropoo, kävimpä tsigaamassa lentonäytöksessä malmilla hornetin. Niiku joka vuos.
Niin ylpeenä olin että itku tuli.:D Niiku joka vuos.

Nythän ne pistää muuten sen lentokentän matalaks.
Perhana, saa lähteä pidemmälle jos mielii päästä vielä lentelemään.:cautious:
 
Suomalaisethan on tarvittaessa aikasen kaameita jos sille päälle sattuu,
hakkapeliitat tais olla ihan monstereita, hui.
Mut joo, suomalainen sisu.:love:

Apropoo, kävimpä tsigaamassa lentonäytöksessä malmilla hornetin. Niiku joka vuos.
Niin ylpeenä olin että itku tuli.:D Niiku joka vuos.

Nythän ne pistää muuten sen lentokentän matalaks.
Perhana, saa lähteä pidemmälle jos mielii päästä vielä lentelemään.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Tässä on kaikille toistaan kaipaavalle ihanan lässynlääbää ja tämän tahdissa puikkelehdin minäkin omaan sänkyyni uneksimaan ihanista asioista ja perhosista masunpohjalla ja ja ja öö joo..moi puish--->
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä