Parempi video.Sä nyt yrität johdatella mua selkeesti huonoille teille.
Lähteeköhän multa ihan lapasesta jos tämän katson.....on kyllä niin viehkeen näkönen, ihan varmaan kovat piipussa ja valmiina ampumaan kun noin tanassa törröttää uljaana.
Aika liikuttava loppu. Meinas tulla tippa linssiin.Parempi video.
Kyllä kait ne oli maailman parhaimpia. Liian myöhään, liian vähän oli se laulu silloin.Aika liikuttava loppu. Meinas tulla tippa linssiin.
Onks tikrut niitä parhaimpia?
Osaatko saksaa?Aika liikuttava loppu. Meinas tulla tippa linssiin.
Ootko kattonu Furyn!Kyllä kait ne oli maailman parhaimpia. Liian myöhään, liian vähän oli se laulu silloin.
Auspuff ja farverke taitaa olla sellasia sanoja joita tullu käytettyä.Osaatko saksaa?
..ich kommE, ich kommE....Mä osaan sanoa ich liebe dich, ich komma ich komma ja persereikä saksaksi mutta en osaa kirjoittaa muuta kuin rakastan sinua ai niin osaan myös sanoa etten ymmärrä jotain ja pyytää rahaa
En edes viitsi katsoa sitä. Paras jenkkitankki tuhosi noin 7 saksalaista. Paras saksalaistankki tuhosi noin 278 vihollistankkia.Ootko kattonu Furyn!
Oli kyllä melkonen lehva.
Siinä oli hienoja tankkikohtauksia.
Joudun tyytymään lehvoihin kun en niitä livenä näe.
Niinhän mä just sanoin että osaan sanoa ne mutten kirjoittaa oikein..ich kommE, ich kommE....
Ihan oli pakko korjata
..mutta kun se sanotaan/lausutaankin etta "kommE"Niinhän mä just sanoin että osaan sanoa ne mutten kirjoittaa oikein
Sitä on katottu saksalaista panssarivaunuviihdettä.Mä osaan sanoa ich liebe dich, ich komma ich komma ja persereikä saksaksi mutta en osaa kirjoittaa muuta kuin rakastan sinua ai niin osaan myös sanoa etten ymmärrä jotain ja pyytää rahaa
Ei kyllä nää on sanontoja jotka mun erittäin rietas saksalais ystävätär opetti mulleSitä on katottu saksalaista panssarivaunuviihdettä.
Kiitos tästä infopläjäyksestä. Kuulostaa ihan fiksulta.En edes viitsi katsoa sitä. Paras jenkkitankki tuhosi noin 7 saksalaista. Paras saksalaistankki tuhosi noin 278 vihollistankkia.
Wittmann yksinään reippaasti yli kaksisataa.
Leffoissa taas näyttää siltä että miten hiijessä saksalaiset pystyi niinkin pitkään olemaan Euroopan herroina? Kun kuolevat aina kuin kärpäset sielä? Tilastot taas näyttää ihan toisilta.
Sitten oli esim Hans-Ulrich Rudel. Lensi vanhentuneella koneella jne. Maailman paras taistelulentäjä.
Opettiko jotain muutaki.Ei kyllä nää on sanontoja jotka mun erittäin rietas saksalais ystävätär opetti mulle
Leopard 2a6Kiitos tästä infopläjäyksestä. Kuulostaa ihan fiksulta.
Mikäs hiivatti tää on? HÄ?
katso liitettä 1210
Opettiko jotain muutaki.