No olihan just semmosta että alakaa kattelemaan ympäristöänsä ihan eri tavalla.. Jakkara..Köysi..jeps jeps ja menoksi vaan.
*Puhisee* Siis nyt kuule Piu..noin johan poksahti
No olihan just semmosta että alakaa kattelemaan ympäristöänsä ihan eri tavalla.. Jakkara..Köysi..jeps jeps ja menoksi vaan.
*Puhisee* Siis nyt kuule Piu..noin johan poksahti
Ctrl+Asensin tähän äsken uuden näytön. Isompi kun ennen, mutta ketju näkyy pienempänä kuin ennen. Sivuilla paljon tyhjää tilaa.
Mutta kokeilen nyt jotain musavireoo.
Kyl sun mieltymykset jo tunnetaan,muruai mikä paljasti että kuitenkin vaan tykkäsin? Sekö että läpsin samalla olia perskannikoita ja osoittelin Boobsille mihin kohtaan mua voi läpsiä?
No olihan just semmosta että alakaa kattelemaan ympäristöänsä ihan eri tavalla.. Jakkara..Köysi..Check check ja menoksi vaan.
Siinäpä varsinainen IT neroCtrl+
..sa et osaa nyt saadella selkeestikaan sita volyme- namiskuukkelia..ai mikä paljasti että kuitenkin vaan tykkäsin? Sekö että läpsin samalla olia perskannikoita ja osoittelin Boobsille mihin kohtaan mua voi läpsiä?
Painanko näitä samaan aikaan vai peräjälkeen?Ctrl+
Pyyyh *meinaa tukehtua iltapalanäkkäriin* Minä olen siveydensipuli..sa et osaa nyt saadella selkeestikaan sita volyme- namiskuukkelia..
Itehan tuota oot alvariinsa aina kaikkia lapsimassa ja puristelemassa ja toksimassa jajajaja....
Ole vaikka pyhimyksenkurkumaPyyyh *meinaa tukehtua iltapalanäkkäriin* Minä olen siveydensipuli
Siinäpä vasta ärsyttävä ihminen.Siinäpä varsinainen IT nero
ensin Ctrl ja + perään niin monta kertaa että koko on sopiva. - perään jos menee liian suureksi.Painanko näitä samaan aikaan vai peräjälkeen?
ihana nainenOle vaikka pyhimyksenkurkuma
Mitä sitteSiinäpä vasta ärsyttävä ihminen.
No niin oonkin, kerrassaan aivan mahdottoman ihuna ja kiva ja hurmaava ja mukava ja joko ma sanoin etta ihuna jajajaja....ihana nainen
hopotihopoti hoijaa *hopottaa*No niin oonkin, kerrassaan aivan mahdottoman ihuna ja kiva ja hurmaava ja mukava ja joko ma sanoin etta ihuna jajajaja....
..ollos hopojamati siella...
On mulla ne prosentit tuolla sivun alalaidassa jos täytyy isontaa.ensin Ctrl ja + perään niin monta kertaa että koko on sopiva. - perään jos menee liian suureksi.
Jaahas hevosleikkejäkö siellä harrastetaan ?hopotihopoti hoijaa *hopottaa*
Joo, ratsastaminen on ihanaaJaahas hevosleikkejäkö siellä harrastetaan ?
no ei harrastetaJaahas hevosleikkejäkö siellä harrastetaan ?
Niin onkinJoo, ratsastaminen on ihanaa