juu, telkkarista tulee nykyään niin kamalaa ohjelmaa.Joo en tarkottanutkaan ettei selvinpäin voisi.
Kyllä sitä tulee itseltäkin tippa aina linssiin kaikenlaisista ohjelmista selvänäkin.
juu, telkkarista tulee nykyään niin kamalaa ohjelmaa.Joo en tarkottanutkaan ettei selvinpäin voisi.
Kyllä sitä tulee itseltäkin tippa aina linssiin kaikenlaisista ohjelmista selvänäkin.
Siihenkin voi lyöttäytyä.Luin että lyöttäytyy pimppaan
Mä oon niin herkkis.Joo en tarkottanutkaan ettei selvinpäin voisi.
Ranteet auki musiikkia*ynisee nautinnosta* Tässä on se jokin
Kyllä ja monta kertaaSiihenkin voi lyöttäytyä.
Ranteet auki musiikkia
Mä ajattelin naisen näkökulmasta.Kyllä ja monta kertaa
*Katsoo hädissään kuitenkin Jääkisun suuntaan ja piilottaa siveydenpaikkansa laittamalla jalat tiukasti ristiin*
Niin joo...Mä ajattelin naisen näkökulmasta.
Kyllä ja monta kertaa
*Katsoo hädissään kuitenkin Jääkisun suuntaan ja piilottaa siveydenpaikkansa laittamalla jalat tiukasti ristiin*
*Nappaa vyön*Niin joo...
*Hakee äkkiä siveysvyön*
*Nostaa jalat kainaloon ja juoksee pakoon tukkaputkella* Auttakaa nyt hyvänen aika joku, mua jahdataan!*Nappaa vyön*
Tsot tsot...
Pimppat sulla mielessä,ihan selevästiLuin että lyöttäytyy pimppaan
En mie väkisin.*Nostaa jalat kainaloon ja juoksee pakoon tukkaputkella* Auttakaa nyt hyvänen aika joku, mua jahdataan!
Varsinkin tosi- tv ohjelmat saa kenet tahansa itkemäänjuu, telkkarista tulee nykyään niin kamalaa ohjelmaa.
Naah...ei niin mene lapi senkin pirkkonen*Nostaa jalat kainaloon ja juoksee pakoon tukkaputkella* Auttakaa nyt hyvänen aika joku, mua jahdataan!
Iltaa toffolaanIltaa.
ai mikä paljasti että kuitenkin vaan tykkäsin? Sekö että läpsin samalla olia perskannikoita ja osoittelin Boobsille mihin kohtaan mua voi läpsiä?Naah...ei niin mene lapi senkin pirkkonen