The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - no kiitos, sieltä se tuli samantein - takuuvarma tirskahdus täydellä lastilla eli vaatekerta meni vaihtoon :D

..ja mä orastavasti aattelin että vois illemmalla vaikka ottaa kuplivaa*räpsytiräpsyti*...mutta en taija tarvitakaan kun oon jo valmiiksi hihityskunnossa :D
Mun jutut taitaa olla aina vähän sitä luokkaa, etten tartte kuplivaa enää lisämään niiden tasoa :D:whistle:
 
Pahalainen...tai ettei kuitenkaan nyt tukehtunu niihin sun tuuppaamiin paprikoihin ja kiiveihin:cautious:
Joo vähän innostuin ruokkimaan sitä kun raukka söi aamupalaksi pelkkää makkaraa:cautious:

Mutta se on hyvä olla luokattoman tasoton, niin ei kato ympäristö huomaa jutuissa minkään valtakunnan eroa:)(tarkoitan nyt itteäni)
Kyllä tuo minuunkin sopii :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Päivää kettinkiin.

Mä olen hyvä pesemään pyykkiä. Silpun määrästä päätellen oli housujen taskuissa ollut ainaksi kaksi paperinenäliinaa.
Mutta pääsin tuntipalkoille kun pesukoneesta löytyi kaksi kolikkoa ja kuivaustummustakin yksi.

Illaksi pitää mennä kattomaan isäukkoa ja aamulla heittää hänet ja rouvansa lentokentälle.
 
Päivää kettinkiin.

Mä olen hyvä pesemään pyykkiä. Silpun määrästä päätellen oli housujen taskuissa ollut ainaksi kaksi paperinenäliinaa.
Mutta pääsin tuntipalkoille kun pesukoneesta löytyi kaksi kolikkoa ja kuivaustummustakin yksi.

Illaksi pitää mennä kattomaan isäukkoa ja aamulla heittää hänet ja rouvansa lentokentälle.
Moikka :)!

Toi nessuliinan jemmaus on sitten kyllä sanavarastoa rikastuttavaa tapahtumaa (y)...jostain kumman syystä tiiän sen:whistle::D


Elä nyt kauheesti viitti isäukkoas katellanapittaa ettei tuu pahasti simmuset kippeiksi :geek:....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä