The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helmikuussakin on päästävä pulkkamäkeen :).

Ja maaliskuussa hankiaisille :)

Ja - ihan jokaisena ihanana pakkaspäivänä on päästävä tekemään lumienkuleita:love:
Hankiaisille hiihtämään? Mun hiihtäminen onkin ihan oma lajinsa :D Kaatuilen ja sukset sojottaa joka suuntaan ja meikäläinen on joko päällään tai persiillään vähän väliä :D Joten no can do :D Mutta lumienkelit, lumiukot ja pulkkamäki on mun juttuja sekä lumilyhdyt:love:
 
Hankiaisille hiihtämään? Mun hiihtäminen onkin ihan oma lajinsa :D Kaatuilen ja sukset sojottaa joka suuntaan ja meikäläinen on joko päällään tai persiillään vähän väliä :D Joten no can do :D Mutta lumienkelit, lumiukot ja pulkkamäki on mun juttuja sekä lumilyhdyt:love:
Hiihtämään tai ihan vaan kävelemään :)

Ja luistelemaan (y)

Ja ihan vaan olemaan ja nauttimaan :)
 
Mä muuten väversin töissä 40 pikkujoulukutsukorttia 2 päivässä :LOL:(y)
Tänään jo tehtiin pari joulukorttia.
 
:cautious:

Bitchin hoodeille ihan vain pikkiriikkinen puhallus lunta ja pakkastakin vaan nimeksi ja runsaasti auringon valoa...

(..tosin...se lumikin tuo sitä valoisuutta..:notworthy:)
Paljon lohduttaa kun ei ehdi päivänvaloo näkemään kuin ehkä viikonloppuisin pienen hetken.

Mun on oikeesti vuosi vuodelta vaikeampaa sietää Suomen oloja lokakuusta huhtikuuhun. Siksi vaadin kirjallisen klausuulin työsopimukseen, että saan pitää kesäloman vasta syksyllä
 
Paljon lohduttaa kun ei ehdi päivänvaloo näkemään kuin ehkä viikonloppuisin pienen hetken.

Mun on oikeesti vuosi vuodelta vaikeampaa sietää Suomen oloja lokakuusta huhtikuuhun. Siksi vaadin kirjallisen klausuulin työsopimukseen, että saan pitää kesäloman vasta syksyllä
Ei lohduttanutkaan! Ollenkaan!

Bitchin huudeille talven peruutus (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tää päivä on tosiaan menny ihan piloille ikiwanhojen musikanttiwitsien parissa. Yks kun tunkee takaraivosta mieleen niin jo vain alkaa funtsimaan, että mikäs se olikaan se juttu minkä Raikka kertoi Perähikiällä -88. Ja sit senkin muistaa.

Mies meni lääkärille valittelemaan, ettei kakkaa ole tullut kahteen viikkoon! Lääkäri uteli miehen ammattia, johon mies totesi että muusikkohan minä. Lääkäri antoi miehelle viiskymppiä ja sanoi; "Osta kaupasta ruokaa ja syö. Eiköhän se siihen auta."

Bändin bassottelijalla oli karmea kankkunen. Mietti siinä, että miten pääsis jotenkin kunniallisesti kotiin lepäilemään. Heureka... lavan katossa oli koukku, niinpä hän kiipesi bassopinon päältä kattoon roikkumaan ja hoki hiljakseen... mä olen lamppu... mä olen lamppu. Soittopaikan isäntä näki ja kuuli mitä tapahtui ja tuli sanomaan, että taitaa olla parempi, että Rahikainen menee nyt pariksi päiväksi kotiin lepäilemään.
Muu pändi ryhtyi myös pistämään pillejä pusseihin, niin isäntä kysyi, että minnekäs te muut muka olette menossa? Vastaus kuului, että ei kait me ny pimeässä voida soittaa.
 
Kirkkoherra otti kanttorin puhutteluun.
"Kylällä huhutaan, että olet tehnyt syntiä jonkun naisen kanssa.
Tunnusta ja kerro kuka se oli, niin saat syntisi anteeksi."
Enhän minä mitään"- sanoi kanttori.
"Tunnusta pois.
Oliko se Alatalon Liisa?
Tienhaaran Minna?
Kumpulaisen Anna?
"Eihän nyt toki, en minä semmoista..."

"Hmmm. Koska et tahdo tunnustaa syntejäsi, en tahdo nähdä sinua kirkolla kuukauteen."

Kanttori meni ulos ja tapasi suntion. "Mikäs noin naurattaa," kysyi suntio?
-"Kirkkoherra antoi kuukauden lomaa ja kolme varmaa vinkkiä."
 
Omppupiirakka uunissa :)

Joo, lupasin sitä ipanoille jo aikaisemminkin mutta jouduin vetämään lupauksen pahalaisesti takaisin, kun tuli hässäkkä iltoja. Mutta nyt korjaan tilannetta (y)


Yksi hurmuri tulossa harrasteistaan kohta kotiin <3
Yksi kaunotar höpisee ja pulisee iloisia juttuja<3
Yksi komistus haaveilee suuria<3

Mun puolesta iltawillit saavat alkaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Omppupiirakka uunissa :)

Joo, lupasin sitä ipanoille jo aikaisemminkin mutta jouduin vetämään lupauksen pahalaisesti takaisin, kun tuli hässäkkä iltoja. Mutta nyt korjaan tilannetta (y)


Yksi hurmuri tulossa harrasteistaan kohta kotiin <3
Yksi kaunotar höpisee ja pulisee iloisia juttuja<3
Yksi komistus haaveilee suuria<3

Mun puolesta iltawillit saavat alkaa :)
Nii.
Ja nyt mun alkoi tehdä mieleni omppupiirakkaa.
 
Pari viikkoa sitten se joku Rion olympialaisissa ollut tyyppi jäi kiinni kokaiinista ja selitti että oli suudellut jotain nettideittiä joka oli käyttänyt kokaiinia.

On ne nykyään pirun tarkkoja noi doping-testit
Joo. Se on tarkkaan valittava deodoranttinsa.

Mun nuoruudessa astma oli tauti joka esti sitä sairastavalta urheilut useastikin. Olis oltu Norjassa. Olisivat kaikki nykyään huippuhiihtäjiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä