...no joo, mä tossa pähkäilinkin että laitanko huhtikuun...siinä maalis-huhtikuun vaiheessa täällä... Riippuu oikeesti tuosta talvesta itsestään että milloin joutaa tulemaan ja mimmonen oikein onkaan.hevoshanget
täällä ne on vasta huhtikuussa
Hankiaisille hiihtämään? Mun hiihtäminen onkin ihan oma lajinsa Kaatuilen ja sukset sojottaa joka suuntaan ja meikäläinen on joko päällään tai persiillään vähän väliä Joten no can do Mutta lumienkelit, lumiukot ja pulkkamäki on mun juttuja sekä lumilyhdytHelmikuussakin on päästävä pulkkamäkeen .
Ja maaliskuussa hankiaisille
Ja - ihan jokaisena ihanana pakkaspäivänä on päästävä tekemään lumienkuleita
Sie oot niin ihanan vaatimaton*ufopääkkönen*
...öööh...jaa. Ihan tavallisesti vaan...
Ai ni....kiitos kaunis itellesi
( ...ei mulle kyllä nuin saa sanoa kun...*kiemurtelen*...tommosiin totu...)
Mä kiroan sitä jo nyt vaikkei oo pelkoa moisesta skeidasta.tammikuussa jo tuskaillaan että mihin helvettiin tuo valkonen paska saadaan taas sopimaan
Hiihtämään tai ihan vaan kävelemäänHankiaisille hiihtämään? Mun hiihtäminen onkin ihan oma lajinsa Kaatuilen ja sukset sojottaa joka suuntaan ja meikäläinen on joko päällään tai persiillään vähän väliä Joten no can do Mutta lumienkelit, lumiukot ja pulkkamäki on mun juttuja sekä lumilyhdyt
Mä kiroan sitä jo nyt vaikkei oo pelkoa moisesta skeidasta.
Mutta kun tuun takas on kylmä ko ryssän helvetissä ja pimeetä kun mörön perseessä ja viikossa oon valmis avaamaan ranteeni
Nuorenampana kävin luistelemassa ja luistelin kyllä enemmän vaakatasossa kuin seisten Mutta kivaahan se oli paitsi ei se kun peppuun sattui kaatuessaHiihtämään tai ihan vaan kävelemään
Ja luistelemaan
Ja ihan vaan olemaan ja nauttimaan
Paljon lohduttaa kun ei ehdi päivänvaloo näkemään kuin ehkä viikonloppuisin pienen hetken.
Bitchin hoodeille ihan vain pikkiriikkinen puhallus lunta ja pakkastakin vaan nimeksi ja runsaasti auringon valoa...
(..tosin...se lumikin tuo sitä valoisuutta..)
Ei lohduttanutkaan! Ollenkaan!Paljon lohduttaa kun ei ehdi päivänvaloo näkemään kuin ehkä viikonloppuisin pienen hetken.
Mun on oikeesti vuosi vuodelta vaikeampaa sietää Suomen oloja lokakuusta huhtikuuhun. Siksi vaadin kirjallisen klausuulin työsopimukseen, että saan pitää kesäloman vasta syksyllä
Nii.Omppupiirakka uunissa
Joo, lupasin sitä ipanoille jo aikaisemminkin mutta jouduin vetämään lupauksen pahalaisesti takaisin, kun tuli hässäkkä iltoja. Mutta nyt korjaan tilannetta
Yksi hurmuri tulossa harrasteistaan kohta kotiin <3
Yksi kaunotar höpisee ja pulisee iloisia juttuja<3
Yksi komistus haaveilee suuria<3
Mun puolesta iltawillit saavat alkaa
Sooorii, mai bääd...Nii.
Ja nyt mun alkoi tehdä mieleni omppupiirakkaa.
Pari viikkoa sitten se joku Rion olympialaisissa ollut tyyppi jäi kiinni kokaiinista ja selitti että oli suudellut jotain nettideittiä joka oli käyttänyt kokaiinia.käsi pystyyn ketä uskoo juuhauen selityksen huulirasvasta
Joo. Se on tarkkaan valittava deodoranttinsa.Pari viikkoa sitten se joku Rion olympialaisissa ollut tyyppi jäi kiinni kokaiinista ja selitti että oli suudellut jotain nettideittiä joka oli käyttänyt kokaiinia.
On ne nykyään pirun tarkkoja noi doping-testit