The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sopiiko Rambon kanssa syötäväksi einesitaliansalaatti?
Olihan tuo ennen "Rockya" italian stallion?

Vai pitäiskö laittaa potut kiehumaan?
sopii jos laitat joukkoon myös suolakurkkua, tomaattia, tuorekurkkua...siis lautaselle mukaan. Toi kaikki sopii yhdessä myös leivänpäälle, eikä tarvitse edes kaveriksi voita, riittää kun laitat siivun tai kaksi juustoa. Nam.
 
Kävin suihkussa:)
..ja unehduin sitten vaan olemaan ihanan lämpimän veden alle ehken useammaksikin minuutiksi:notworthy:...paheksun syvästi kyllä..

Ja nyt sitten taijan kärsiä moisesta temppuilusta:barefoot:

Menin ihan kalikaksi. Jääpuikoksi. Ei auta villasukat eikä fleeceviltin alle kääriytyminen. Kohta varmaan tippuu nessukin nassusesta:unsure:

Ja sitten oon vielä tällä (&%#*&€%*€#rakkineella kun tietenki luukutetaan musaa:cry:

Nyt se sitten ennätti tulemaan. Ketkullinen maanantai....





:D



Ei mutta oikeesti, mä oon tosi jäässä. Harkitsen pilkkihaalareihin hyppäämistä*ufopääkkönen*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kävin suihkussa:)
..ja unehduin sitten vaan olemaan ihanan lämpimän veden alle ehken useammaksikin minuutiksi:notworthy:...paheksun syvästi kyllä..

Ja nyt sitten taijan kärsiä moisesta temppuilusta:barefoot:

Menin ihan kalikaksi. Jääpuikoksi. Ei auta villasukat eikä fleeceviltin alle kääriytyminen. Kohta varmaan tippuu nessukin nassusesta:unsure:

Ja sitten oon vielä tällä (&%#*&€%*€#rakkineella kun tietenki luukutetaan musaa:cry:

Nyt se sitten ennätti tulemaan. Ketkullinen maanantai....





:D



Ei mutta oikeesti, mä oon tosi jäässä. Harkitsen pilkkihaalareihin hyppäämistä*ufopääkkönen*
keittää tärräytä kurkumatee niin lämpenet
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä