The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on yksiselitteisesti ja valehtelematta kyllä. Jos näen katuojaan pudonneen niin minä en kävele ohi. Enkä murehdi sitä, että omat vaatteeni saattavat joutua pyykkiin.

Elämän tai itseni rakastaminen sit on monipiippuisempi juttu. Tykkään itseni hyvistä puolista joita on vielä muutama.
Kaikessa itsessäni en tosiaankaan rakasta.

Ja ai nii. Mä en muuten koskaan uhoa.
Okei, toi uhoaminen nyt ehkä oli...haettua.

Mutta. Avaa silmäs ja mieles nyt oikeesti ja sydämeskin. Opettele rakastamaan itseäs ja elämääsi, tunnusta faktat faktoina - olet alkoholisti, tarvitset apua - ja ota kerrankin elämä käsiisi, haltuusi.

Ei ole heikkoutta tunnustaa että on hukassa ja vailla apua ja elämänpaloa. Se on viisautta. Ja vahvuutta.

Eikä siinä heikkoudessakaan mitään pahaa ole. Inhimillistää kummasti. Kuten sekin ettei ole aina oikeassa:).

Koska virheistä oppii :).

Oikeesti, AaKoo, tiedät kyllä mitä sun pitää tehdä. Tee niin!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Elena777
Ei lyö leiville. Renkaanvaihdon jälkeen pitäis tarkastaa vesipumppu, pari pistorasiaa, leikata nurmikko ja kaataa kaks puuta. Ja joka välissä kuunnella kuinka olen pelkkä pimpankipeä kulahtanut äijä.
Ton vuoksi lopetin humpansoiton. Se ei o niin hauskaa, että siitä viittis maksaa.
:confused: Jos sovitaan renkaanvaihdosta niin vaihdetaan renkaat. Akka voi tarkistaa vesipumppunsa, pistorasiansa, nurmikkonsa ja puunsa keskenään. Ja jos rupee vittuilemaan pimpankipeydestä, hoitakoon myös renkaansa keskenään
 
@Asiankannattaja

Sulla on sellainen ongelma, et kun et kerran rakasta (kokonaan) itseäsi, et myöskään usko että joku sua rakastaisi. Siksi sun on hankala saada niskastasi kiinni ja hakea apua. Et usko että oikeasti kannattaa nähdä vaivaa.

Ja mä haluaisin huomauttaa, niinkuin sinäkin muille aina huomautat, että jossain on sulle se oikea. Et vaan löydä ikinä ellet edes uskalla yrittää.
Sinä olet tossa tietämättäsi ongelman ytimessä.
Mut kun on vahva ja aina oikeessa niin siinä on hiton suuri kynnys myöntää ittelleen, että tarttis apua. Vielä suurempi kynnys on löytää apu joka ittelle kelpais.
 
Sinä olet tossa tietämättäsi ongelman ytimessä.
Mut kun on vahva ja aina oikeessa niin siinä on hiton suuri kynnys myöntää ittelleen, että tarttis apua. Vielä suurempi kynnys on löytää apu joka ittelle kelpais.
Mulla saattaa olla, joo, se ongelma, että aina kun olen luovuttanut ja kontannut, apu on tullut. Joskus apu oli kyllä ihan väärä ja vei ojasta allikkoon mutta suunta oli silti eteenpäin.
 
Sinä olet tossa tietämättäsi ongelman ytimessä.
Mut kun on vahva ja aina oikeessa niin siinä on hiton suuri kynnys myöntää ittelleen, että tarttis apua. Vielä suurempi kynnys on löytää apu joka ittelle kelpais.
Jos joskus haluat ei-ammattiapua niin voin vaikka lähtee kahville. Ja ennenku rupeet puhumaan musikantin muijan koskemattomuudesta niin puhutaan kahvista, ei päiväpanosta
 
Ostin tänään vihanneskojusta pussillisen paprikoita ja aattelin huomenna tehä täytettyjä paprikoita linsseillä, sipulilla, porkkanalla ja kvinoalla. Ja perunamuusia.

Paprikat ovat parhaita!

Kokeile joskus paahtaa ne, kuoria kärventynyt pinta ja sit oliiviöljyn ja mantelien tai cashewpähkinöiden kanssa tahnaksi. Maustaa voi miten tahtoo. Ihan hiivatin hyvää itsetehtyjen naan-leipien päällä.
 
Kohta muuten alkaa Syltyn toinen katsottavissa oleva leffa.

Tosin siinäkin on aitoon Hollywood- tyyliin pieniä puutteita semmoisissa pikkuseikoissa kuin aseiden lataus, piippujen kuumeneminen ja kertasingon käsittämätön räjähdysvoima.

Mut jos noihin pikkuseikkoihin ei kiinnitä huomiota niin voihan tota Ramboa kattella.
 
Awww...maanantai-ilta ja "kaikki" ihan pikkiriikkisesti hiukan haasteellisempaa...

Kolme väsähtänyttä ipanaa ja iltapuuhien tekemisen sietämätön vitkuttelu ja olemisen vinkuintiaanisuus:love:...

...joista saa kivasti loivennusta ja hymyä huuliin ja silmiin kun pysähtyy toviksi kainaloiseksi, saa kaivatut halit ja hipistelyt ja korvaan kuiskutussipistelyt :)

Ensimmäinen satsi unihiekkaa siroteltu(y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä