10 tunnin unet kuulostaa hyvältä mäkin sain nukkua tänään 9 asti, kun mies nousi esikoisen kanssa seitsemältä teki kyllä hyvää.
Ja piti tulla poksumaankin, 10+0!
Ja piti tulla poksumaankin, 10+0!
Täällä on tismalleen sama tekniikka käytössä!Pitäis varmaan taas syödä jotain, mutta jääkaappi haisee pahalta Täällä siis harrastuksena että otan happea, pidätän hengitystä kun avaan jääkaapin, otan kamat kaapista äkkiä ulos ja kaappi kiinni. Sitten voi taas hengittää
Lisäänkö poikaolon listaan?  Ja pahoittelut että olet unohtunut listasta, muokkaan tuota taas huomenna koneella.Lisää juttua...
Mä en jaksa mitään. Tai siis niin kuin yleensä. Ja kun mulla on tapana liikkua jokapaikkaan juoksukävelyä, niin välistä saa ihan tosissaan puhaltaa. Siis hengästyn ihan tosi helpolla!
Pahoinvointi helpottaa vähän. Rasvaisesta ja suolaisesta tulee huono-olo ja mahakivut. Joten sen kai vois välttää olemalla syömättä sellasia. Mutta kun niitä tekee vain mieli!!!! Niin hirveän helppoa.
Raskaus diabetes. Eli mulla on 2/6 raskaudessa se ollut. Sukurasite suuri. Mulla ei sokerit nouse liian korkealle ikinä, vaan liian matalalle Eli oon vähän väliä hypoglykemian partaalla. Ja se lasketaan myös diabetekseksi. Pitää yrittää syödä usein ja hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja. No pianpas sen näkee kun sokerirasitukseen taas menen. Silloin kun mulla ei ollut raskausdb:tä, niin mun poikavauvat oli yli 4 kilosia itse kun olin 157cm ja 45 kg silloin. Nyt raskausdiabeteksien aikana vauvat olleet 3 kilosia.
Mä katson jo rattaita täällä Aion taas ostaa Emmaljungat. Mulla on ollut nyt Gessleinit ja jotenkin oon ihan perus Emmaljungia kaivannut. Hullua, mutta kun tekee niin mieli ostaa jo ne!!!
Mulla on kotidopleri. Ihan huippuvehje. Mutta en kyllä vielä uskalla näillä viikoilla kokeilla. Tuskin kuuluis.
Mulla on poikaolo On mulla toisesta tytöstäkin ollut. Mutta jotenkin se vain on nyt. Varmaan tämä suolasen ja rasvasen himo tekee tuon olon.
Mulla näkyy vauvamaha Syynä näin monta raskautta ja etten viime raskauden jälkeen kyllä yhtään tehnyt vatsalihaksia. Kyllä mulla on aina raskauden huomannut turvotuksesta. Mutta nyt on ihan selkeä ja pyöreä alavatsa. Ai kauheeta. Kohta kysytään että milloin tämä syntyy? "No tuota vasta ensi keväänä". Mulla 20 viikolla on jo ankara pallo. Sitten se tasottuu ja kasvu hidastuu.
Rai-da ja pieni poks 8+0
Juu tuntuu kyllä että vähän turhan monta rautaa on tulessa, joten pakko ruveta nyt karsimaan vähäsen. Pahinta on just se että ei ehdi töissä oikein syömään päivän aikana, tulee ihan kamalat olot. Muutenkin väsymys pahentaa pahoinvointia....Mitäs muuten Leenulainen lääkäri sanoi? Onhan tuollaiset kivut tässä vaiheessa aika pelottavia. Onneksi lepo yleensä auttaa, niinkuin sinullakin ilmeisesti.
Maya123, huh miten paljon sulla on hommia! Toivottavasti ehdit levätäkin välillä ja helpota ihmeessä jos mahdollista heti kun siltä tuntuu. Huh, voin kuvitella miten huono olo tulee jos ei ehdi oikein syömään edes noin pitkän työpäivän aikana.
LisääLisäänkö poikaolon listaan?  Ja pahoittelut että olet unohtunut listasta, muokkaan tuota taas huomenna koneella.
Onko kipu vatsassa vai nivusissa? Mulla on lähes koko raskauden kiristänyt nivusia. Nyt on ollut muutaman päivän hiljaisempaa (samoin muiden vähäisten oireiden kanssa), mutta taas kiristää nivusia. Liittynee kohdun kasvuun. Jostain luin että lähes jokainen kokee vatsakipuja raskauden aikana, kun kohtu kasvaa ja liitokset venyy.Hei! Mulla ollu nyt muutaman päivän molemmilla puolilla vatsaa kipuja. Onko muilla?
Hanna+ papana 10+5
Mulla oikeella puolella vaan nivuskipua mutta molemmin puolin vatsaa kipuilua mutta se lähtee sitten pois. Oireet on vahvat.Onko kipu vatsassa vai nivusissa? Mulla on lähes koko raskauden kiristänyt nivusia. Nyt on ollut muutaman päivän hiljaisempaa (samoin muiden vähäisten oireiden kanssa), mutta taas kiristää nivusia. Liittynee kohdun kasvuun. Jostain luin että lähes jokainen kokee vatsakipuja raskauden aikana, kun kohtu kasvaa ja liitokset venyy.
Mulla tosiaan on ollut viimeisen viikon aikana niin vähän oireita, että perjantaina oleva nt-ultra mietityttää paljon. Luin kyllä siitä, että näillä viikoilla oireet vähenevät, koska istukka alkaa toimia jotenkin ja jotain. Mutta tuntuu, että turvotus on kadonnut ja tissit ei ole koko raskauden aikana saaneet mitään tuntumaa. Ehkä vähän turvotusta mutta sitäkään ei enää. Valkkaria tulee välillä ja välillä taas ei.
Tänään 10+6.
Mulla oli ensin 4 poikaa ja sen jälkeen 2 tyttöä. Olin jo ihan varma ettei tyttöjä meille tulekaan. Ja sitten eka tyttö yllätti ihan täysin! Mutta en mä kumpaakaan niin erikseen toivo. Kaikki lapset on olleet ihania ja erilaisia.Mullakin on poikaolo.
4 poikaa löytyy eikä yhtään kokemusta tytön odotuksesta.
Luulen kanssa että on ihan kohdun kasvusta johtuvaa, jos ei ole kokoaikaista eikä niin kovaa että särkylääkettä tarvitsisi ottaa. Sinullakin jo sen verran viikkoja, että kyllähän siellä jo paikat venyy. Tsemppiä!Hei! Mulla ollu nyt muutaman päivän molemmilla puolilla vatsaa kipuja. Onko muilla?
Hanna+ papana 10+5