miten ite ääntelet ku saat orkun?Vinku *kuvittelee sitä ääntä*
miten ite ääntelet ku saat orkun?Vinku *kuvittelee sitä ääntä*
eiköhän tuo ole turvallisempaaEn oo moista tohtinut kokeilla . Pysyttelen lepakon siivissä, hämähäkin jaloissa, sammakon kudussa jne. .
Öitä ruutilaanhäätyy laittautua yöpuulle, pitää olla seiskalta käskynjaolla
öitä
Hienot naiset ei kerro tällaisia yksityiskohtiamiten ite ääntelet ku saat orkun?
en oo ruutilassa vaan pappavainajan töllissäÖitä ruutilaan
Unia tölliinen oo ruutilassa vaan pappavainajan töllissä
saa nähä miten tarkenee, täällä on ns. dynaaminen huonelämpötila...Unia tölliin
No ihan vähän vaan.eikö vähän saa muitakin
koitas nyt vaan ottaa se luuri käteenNo ihan vähän vaan.
Näet pervoja unia niin ei tuu kylmäsaa nähä miten tarkenee, täällä on ns. dynaaminen huonelämpötila...
Sama täällä. Ikä taitaa tehdä tepposet.Aamua kaikille. Liian varhaista sellaista . Vanhuusko se alkaa vaivaamaan kun ei jaksa iltaisin valvoa ja aamusta herää ennen kukon kiekumista. Mie oon vanunut täällä peiton alla jo tovin ja lukenut päivän uutiset. Kai sitä pitää sumpin keittoon kohta alkaa .
Päivää, vaihdevuosista en osaa sanoa mitään. Ei ole kokemusta.Huomenia.
Perseestä tää elämä osin nyt. Mulla on menkat nykyään kolmen viikon väelin. Enteileeköhän tää nyt sitä että mulla alkaa ihan oikeat vaihdevuodet heti kun edellisistä eroon pääsin?
Ihan normaalia on.Huomenia.
Perseestä tää elämä osin nyt. Mulla on menkat nykyään kolmen viikon väelin. Enteileeköhän tää nyt sitä että mulla alkaa ihan oikeat vaihdevuodet heti kun edellisistä eroon pääsin?
Laittoivat meidät suljetulle sen eilisen pervoilun takia..ja tää on sun syytäsi nainen ...Päivää, olipa taas unet. Mulla oli muna. Pillusta ollut tietoakaan.
Suihkussa oli useampi nainen. Kukahan niistä oli Elena?
Olin josssain laitoksen suihkussa.