no meeppä tiiä...ei minusta esim. ohrajauhosta keitetty puuro ole kovin kaksistaPuurot on hyviä
Riisipuuro,mannapuuro, ruispuuro,neljänviljanpuuro,kaurapuuro ja ......
vaikka mikä puuro
no meeppä tiiä...ei minusta esim. ohrajauhosta keitetty puuro ole kovin kaksistaPuurot on hyviä
Riisipuuro,mannapuuro, ruispuuro,neljänviljanpuuro,kaurapuuro ja ......
vaikka mikä puuro
No ei meistä silloinkaan ota selvää
Mulla on joskus ollut nälkä.Mä just tänään mietin, et onpa niillä siellä kolmannessa maailmassa helppoa elämä, kun ei tartte pelätä et vahingos ostais aspartaamikeittoa aamupuuroonsa.
Teistä ei ota koskaan selvääNo ei meistä silloinkaan ota selvää
Ohraryyneistä tulee parempi puuro,varsinkin uunissano meeppä tiiä...ei minusta esim. ohrajauhosta keitetty puuro ole kovin kaksista
juu, ohraryynipuuro on ihan jees, meinasinkin yllä ohrarieskajauhosta väsättyä tapettiliist... puuroaOhraryyneistä tulee parempi puuro,varsinkin uunissa
Teistä ei ota koskaan selvää
Jos mä kirjoitan "mitäs ny sit" niin se voidaan tulkita kirjotsusvihreenä.Teistä ei ota koskaan selvää
Ehtoota toffolaanIltaa
Ja sulla jo bileet menossaViikonloppu kolkuttaa jo oven takana.
Ilosta pyörin.Ja sulla jo bileet menossa
on muuten tuikitavallista että kerrostalossa on lämmönjako päin /cettäHrrrrh. Kylmä, eikä tänne saa ees tulta takkaan.
Kerrostaloelämä on syvältä.
Rappukäytävässä on ainakin ihan käsittämättömän paahteista!on muuten tuikitavallista että kerrostalossa on lämmönjako päin /cettä
toisilla on kylmä ja toisilla kuuma...
Ilkosillani pyörin.
Lämpöö saat lisää uunilla, liikunnalla ja auton sisätilan lämppärilläHrrrrh. Kylmä, eikä tänne saa ees tulta takkaan.
Kerrostaloelämä on syvältä.
Mä luin että kohta kimppailemaan..Omppupaistos uunissa ipanoille iltapalaherkuksi
Kohta kimpoilemaan ja hakemaan yksi komistus harkoista
Iltawilleröiset siis aluillaan