Boobabe
Täältäkin voil löytyä. Heitä on monissa paikoissa.Mulla on vain yksi vastaus (vaikka kysymys ei mulle ollutkaan)
Kaks plussalta
Täältäkin voil löytyä. Heitä on monissa paikoissa.Mulla on vain yksi vastaus (vaikka kysymys ei mulle ollutkaan)
Kaks plussalta
Mua on koitettu lyödä puukolla ja muutamalla muullakin astalolla. Aseella mua uhattiin ensimmäisen kerran kun mulla oli ikää alle kymmenen.Ai kamala. Muakin on jahdattu mutta ei puukon kanssa.
ei muuten pitäny, eikä siitä sen enempää. yksin saat jatkaa jos haluat.niin se pitää paikkansa.
Me puhutaan unista.Mua on koitettu lyödä puukolla ja muutamalla muullakin astalolla. Aseella mua uhattiin ensimmäisen kerran kun mulla oli ikää alle kymmenen.
Noi on kaikki ollu vitun huonoja ideoita. Ainakin tähän asti.
Hyvänen aika, millasia unia sää oikein näet hyvä mies?Mua on koitettu lyödä puukolla ja muutamalla muullakin astalolla. Aseella mua uhattiin ensimmäisen kerran kun mulla oli ikää alle kymmenen.
Noi on kaikki ollu vitun huonoja ideoita. Ainakin tähän asti.
Erotiikkaa on aina enemmän tai vähemmän.Hyvänen aika, millasia unia sää oikein näet hyvä mies?
Me tytöt sentään nähdäänkin seksiunia, lällätilää
Jostain syystä miehille on erotiikkaa unissa vähemmän kuin naisilla...hmm...tarkoittaako tää nyt sitä että niillä on sitä sitten enemmän oikeasti kuin naisilla *masentuu ajatuksesta*Erotiikkaa on aina enemmän tai vähemmän.
Niin kai.Jostain syystä miehille on erotiikkaa unissa vähemmän kuin naisilla...hmm...tarkoittaako tää nyt sitä että niillä on sitä sitten enemmän oikeasti kuin naisilla *masentuu ajatuksesta*
Mitäs mä sun kanssasi riitelisin?ei muuten pitäny, eikä siitä sen enempää. yksin saat jatkaa jos haluat.
*hali*
Kiitos *pyyhkii kyyneleet ja räät poskilta puish**hali*
Teetä ja paahtoleipää, ole hyvä.
Jos voisin valita uneni niin niissä olis punatukkainen viiskymppinen naarasotus hirveen vähissä vaatteissa ja tykkäis minusta kuin hullu puurosta.Hyvänen aika, millasia unia sää oikein näet hyvä mies?
Me tytöt sentään nähdäänkin seksiunia, lällätilää
Mä en ole koskaan juonut pannukahvia. KiitosKiitos *pyyhkii kyyneleet ja räät poskilta puish*
Mulla olis tarjolla taas kuumaa päiväkahviseuraa ja on ihan aitoa pannukahvia
Nyt vaan alat metsästämään, kyllä niitä punapäitä löytyy kun vaan avaat silmäsi ja katselet maailmaaJos voisin valita uneni niin niissä olis punatukkainen viiskymppinen naarasotus hirveen vähissä vaatteissa ja tykkäis minusta kuin hullu puurosta.
Mut ei semmoista löydy edes uniin.
Tottakai mä sulle piirakkaa tarjoonMä en ole koskaan juonut pannukahvia. Kiitos
Piirakkaa kans?
Uuu..Tottakai mä sulle piirakkaa tarjoon
Sä olet ottanut mallia mökötyksessä Majurilta ja Päättömältä
*nuolasen pitkin kasovja*