Ei sen vielä pitäny! Keleen manageri on taas myyny etukäteen pimeästi "vuotanut" prkl!
Iik mä löysin poikien ensiesityksen jo youtubesta *pyörtyy onnesta ja vaipuu nirvanaan*
Ei sen vielä pitäny! Keleen manageri on taas myyny etukäteen pimeästi "vuotanut" prkl!
Iik mä löysin poikien ensiesityksen jo youtubesta *pyörtyy onnesta ja vaipuu nirvanaan*
Olisko ollut kännissä?Ei sen vielä pitäny! Keleen manageri on taas myyny etukäteen pimeästi "vuotanut" prkl!
Missä kuvat?No noi topit on niin suuret, että ne nännit näkyy millon mistäkin aukosta
Lehdistö saa niihin yksinoikat...bändinjäsenet pääsee sitten katselemaan takahuoneessa jos me muistetaan tulla sinne kun ollaan tuhannentuiterissa siellä lavan eessä jo muutenkin.Missä kuvat?
Noo, tuskin pääsisittekään kymmenien bändäreiden (true) ohiLehdistö saa niihin yksinoikat...bändinjäsenet pääsee sitten katselemaan takahuoneessa jos me muistetaan tulla sinne kun ollaan tuhannentuiterissa siellä lavan eessä jo muutenkin.
Mä en osaa soittaa kitaraa.Te poijjaathan voisitte perustaa bändin: Hillittömät pippelit
Kitarassa: Asiankannattaja
Laulu: Epek
sellaset Kummeli sarjasta lainatut mini urut: Krut
Rummut: Päätön
Managerina toimisi Lunatic koska hänessä on tarpeeksi munaa pitää teidät kaikki kurissa.
Me ollaan Jääkisun kanssa faneja jotka huutaa lavan eessä ihQudaata ja heiluttelee sytkäreitä, jalassa liian korkeet korkkarit, päällä on sellaset reikäset, liian pienet sukkahousut ja minihameet sekä ylisuuret nahkatopit.
Oroosa vois olla jonkun suuren lehden, kuten esim. Seiska tai 2+..arvostettu kriitikko joka antais meille ilmaista palstatilaa joka toisessa numerossa millon mistäkin aiheesta.
höh, mä olen luullut että sä nimenomaan osaat soittaa kitaraa No vaihatte roolia, mulle on sama kuka soittaa mitäkin kunhan homma toimiiMä en osaa soittaa kitaraa.
Epekin laulua mä en tahdo kuunnella.
Krut ei ole kiippareissa vaan joku johon mä luotan kuin kallioon.
On nimittäin tullu soitettua useammatkin häät "kootut teokset"- kokoonpanolla.
alapeukkuNoo, tuskin pääsisittekään kymmenien bändäreiden (true) ohi
aakoo meni näihin hommiin sitte, mitän sitä sitte keksis?Mä en osaa soittaa kitaraa.
Epekin laulua mä en tahdo kuunnella.
Krut ei ole kiippareissa vaan joku johon mä luotan kuin kallioon.
On nimittäin tullu soitettua useammatkin häät "kootut teokset"- kokoonpanolla.
Haittari, runmut ja laulu on mun juttuja.höh, mä olen luullut että sä nimenomaan osaat soittaa kitaraa No vaihatte roolia, mulle on sama kuka soittaa mitäkin kunhan homma toimii
No hankkikaa parempi, en ole mikään bisnesorgasmisaattori, parempi kun tanssitte vaan pikku pöksyissänne ja olette esiintymisajan ulkopuolella hiljaa.Ei sen vielä pitäny! Keleen manageri on taas myyny etukäteen pimeästi "vuotanut" prkl!
Niin kerta! *piipittää managerin seläntakaa*No hankkikaa parempi, en ole mikään bisnesorgasmisaattori, parempi kun tanssitte vaan pikku pöksyissänne, minä otan rahat.
No hankkikaa parempi, en ole mikään bisnesorgasmisaattori, parempi kun tanssitte vaan pikku pöksyissänne ja olette esiintymisajan ulkopuolella hiljaa.
kivessuonet tukkeutuneet?
Eikivessuonet tukkeutuneet?