no ollaan tarkkoja, ei mun yöunet siitä mene ja olihan tuolla kuva jo 308 virityksestä.Jos tarkkoja ollaan niin toi on revolveri...
no ollaan tarkkoja, ei mun yöunet siitä mene ja olihan tuolla kuva jo 308 virityksestä.Jos tarkkoja ollaan niin toi on revolveri...
Joo ja näköjään ovat tapelleet kenellä on pisin ja paksuinTäällä mittaillaan kikkelien millejä vissiin.
vastasin jo aakoolle samasta aiheesta. entäs se epekin ehdotus.vastaa äläkä kiemurtele (niinkö ak)
Naisetkuka semmosille ostoksille edes haluaa
Nehän on pimeempiä näköjään ti-iltana kun viikonloppusin.Joo ja näköjään ovat tapelleet kenellä on pisin ja paksuin
sanoin jo ettei mun yöunet siitä mene vaikken tiedäkkään. sulla tosin meni jo.ak ja ptn ei tiedä ihan kaikesta ihan niin paljoa kuin ne luulee...
PAK1 “Pocket AK Pistol” in 7.62×39Jos tarkkoja ollaan niin toi on revolveri...
Mutta kieltämättä näitä heidän kikkeli puheita on hauska lukeaNehän on pimeempiä näköjään ti-iltana kun viikonloppusin.
Mie tykkään kans shoppaillaNaiset
näyttää harmittavan suakin kun sun bf jää kiinni virheestäNehän on pimeempiä näköjään ti-iltana kun viikonloppusin.
kilinkellit ja paskanmarjat. Ettekö te ole kuulleet netistä, fossiilit..Naiset
Mä shoppailen sekä netissä että live kaupoissakilinkellit ja paskanmarjat. Ettekö te ole kuulleet netistä, fossiilit..
Mä en päättömän tai epekin kanssa väittele.vastasin jo aakoolle samasta aiheesta. entäs se epekin ehdotus.
jos joku kiemurtelee niin sinä. aiheesta ettei lipsahtanu mustana gunnarin viesti.
Niin miekinMä shoppailen sekä netissä että live kaupoissa
Turha silti kenenkään tässä ketjussa tai missään muuallakaan väittää että kaikki on rättiholisteja.Mä shoppailen sekä netissä että live kaupoissa
Rauhoitu Lunatic, rauhoitu...hengitä syvään ja toista perässäni ''ummmmmmm miestenkikkelit ummmmmmmm....en välitä vaatteista....paksuus...ummmmmm''Turha silti kenenkään tässä ketjussa tai missään muuallakaan väittää että kaikki on rättiholisteja.
Taas alko verenpaine nousta.
Mää taas muistan kun tulin joskus kuusi, seitsemän vuotta sitten pikkujouluista katsomasta Yötä ja fiksuna ihmisenä päivitin feissariin umpituutissa (siis humalassa) miten vaikutavaa oli kuulla joutsenLAMPI Jussi Hakulisen esittämänä livenä.Muistan kun tääki tuli ensiesityksenä telkkarista. Siltä toiselta kanavalta.
Hetki on mennyt tostakin jo.