The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
b-b
:oops:...kuka nyt eilisiä muistelee:cautious:..nyt on nyt:)

Ja mä mitään saivarrellu*melkein möks*...kun tsekkasin tosiasioita ja puutoksia.

Boobis sentään lähti kirmaamaan perässä(y) mutta tais eksyä Elenan tykö kun ei näkynyt:cautious:...AaKookin jäi arvuuttelemaan ja jahkailemaan ja sullekin tais olla nyt väärä päivä:unsure::cautious:..

No, paremmalla onnella joku toinen saunakerta :)..ehkä:unsure::barefoot:

Mutta kyllä, oi kyllä!! Sauna :love:*hehkuu saunanpuhtoisena*
Jumituin vampyyrien ja ihmissusien keskelle.
 
Ensinnäkin ne oli kokonaisia patruunoita ja toiseksi on outoa että et tunnistanut vaikka oot ladannu kaikkea alle 125mm patruunaa. Saako kysyä että minkänäkösellä latauspuristimella painoit menemään esim. 45 mm PST-kanuunan m/1932 patruunaa ja mistä sait siihen osat (hylsy, nalli, ruuti, luoti)?
Mä en ole niin kova jätkä, että tunnistaisin patruunan kuvasta.
Mutta olen ampunut kovia jokaisella puolustusvoimien käytössä olleella alle 125 millisellä vehkeellä joka oli käytössä viime vuosituhannella.
Sen vuoksi minä olen panssarintorjuntakessu. Vieläkin.
Sinä et.
 
Ei tainnut olla aakoon aikana tuota tykkiä ainakaan koulutuskäytössä, vaatisi noin 60v ukon joka on jossakin päässyt noita käpistelemään.
Itsehän en tiedä muuta kuin kaliiperin ko. tykistä :D

edit. lisäksi aakoo taisi tarkoittaa lataamisella ei patruunan/latauksen lataamista vaan aseen lataamista.
Jos mä ja päätön tapellaan keskenämme panssarintorjujan keskimääräisestä eliniästä tai siitä mikä on minkäkin ammuksen lähtönopeus, niin me ollaan tappeluksessamme kumminkin samalla hehtaarilla. Ei o päättömän vika jos hän joskus sattuu olemaan väärässä.
 
Jos mä ja päätön tapellaan keskenämme panssarintorjujan keskimääräisestä eliniästä tai siitä mikä on minkäkin ammuksen lähtönopeus, niin me ollaan tappeluksessamme kumminkin samalla hehtaarilla. Ei o päättömän vika jos hän joskus sattuu olemaan väärässä.
sun piti tietää kaikki 125 mm alaspäin.
ettet vaan ollu väärässä. :D
 
gunnar
Mä en ole niin kova jätkä, että tunnistaisin patruunan kuvasta.
Mutta olen ampunut kovia jokaisella puolustusvoimien käytössä olleella alle 125 millisellä vehkeellä joka oli käytössä viime vuosituhannella.
Sen vuoksi minä olen panssarintorjuntakessu. Vieläkin.
Sinä et.
Eli tunnustat että:

a) et tiedä mitä eroa on luodilla ja patruunalla
b) et tiedä mitä eroa on patruunan ja aseen lataamisella
c) et ole ladannut kaikkia SA-INT käytössä olleita patruunoita joita se on käyttänyt vuosina 1918...1999 (kts kohta b)
d) et tiennyt että .45 cal luoti käy sekä pistooliin että kivääriin
 
No ihan turhaan :)

Asunto löytyy kun sitä vähiten odotat. Samoin käy miehenkin suhteen.

Usko pois:).
No löytyis nyt ensin se asunto. Kai se löytyi jos ostais mutta kun ongelma on se että en tiedä mistä sen haluan,vuokralla voi kokeilla missä sitä tykkäis olla ja jos ei niin voi muuttaa pois.tai jos tykkää niin voi etsiä oman. Mutta sekin on ongelma...muille,ei mulle.
 
No löytyis nyt ensin se asunto. Kai se löytyi jos ostais mutta kun ongelma on se että en tiedä mistä sen haluan,vuokralla voi kokeilla missä sitä tykkäis olla ja jos ei niin voi muuttaa pois.tai jos tykkää niin voi etsiä oman. Mutta sekin on ongelma...muille,ei mulle.
Anna muiden murehtia kaikessa rauhassa jos aikansa nuin haluavat tuhlata.

Ite tiiät kuitenkin parhaiten miten haluat asua ja millaisessa :). Pidä silmät ja korvat auki vain, sitä tiiä miten nopeasti se oikea löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Hitto,jos vuokra asunnon etsiminen on näin vaikeeta niin miten vaikeeta se on etti ihan omaa...kohta oon epätoivonen niin miesten kun asuntojenkin suhteen.
Asuntoja on olemassa.

Ja helvetti soikoon...
... jos kaikinpuolin kelvollinen nuori nainen ei löydä kelvollista miestä niin maailma on perseelläänm.

Jos kaltaiseni kusipäät lasketaan pois niin tämä maailma on täynnä miehiä joille oma tinkuliini on haaveista suurin.
Oikeesti.

Mä olen kusipää jolla on niin hyvät puhelahjat, että naarasmerkkinen löytyy aina.
Mut ei löydy Tinkuliinia puhumattakaan Pepistä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä