The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:

Antaisin alapeukun mutta kun sä olet vähän tollanen iso ja pelottava niin en tällasena pienenä tytsynä paljon uskalla ryppyillä:barefoot: vaikka aika ninja muuten oonkin :ninja:
Jos sataseitkyt senttiä on iso siis jos miehen pituudesta puhutaan, niin ison saa määritellä uusiksi.

Jos joku nainen mua pelkää, tai ei tunne oloaan kanssani turvalliseksi niin mulla on syytä hävetä. Tai vaikka mieskin, ei se ny oo sukupuoleen sidottu.
 
Munattomat( kananmunaton :rolleyes:) banaani-kaakaomuffinsit,saa nähä onnistuuko. Leivon niitä siskolle huomiseksi.
Onks joku tehny muffinseja ilman kananmunia,miten on onnistunu ?
 
Ai nyt kelpais? Eilen saivarreltiin sanakirjojen yms. kanssa :cautious::confused:
:oops:...kuka nyt eilisiä muistelee:cautious:..nyt on nyt:)

Ja mä mitään saivarrellu*melkein möks*...kun tsekkasin tosiasioita ja puutoksia.

Boobis sentään lähti kirmaamaan perässä(y) mutta tais eksyä Elenan tykö kun ei näkynyt:cautious:...AaKookin jäi arvuuttelemaan ja jahkailemaan ja sullekin tais olla nyt väärä päivä:unsure::cautious:..

No, paremmalla onnella joku toinen saunakerta :)..ehkä:unsure::barefoot:

Mutta kyllä, oi kyllä!! Sauna :love:*hehkuu saunanpuhtoisena*
 
mahtuu ne
Onneks sanoit ne etkä se...olis ajatus harhautunut.
Miksei voinu olla tyhjä kämppä niin olis hahmottanu paremmin...nyt siel oli muuttotavaraa siellä ja täällä. ja mun iso sohva ...mahtuuko siihen yhen seinän pituuteen...kun ei tullu mittanauhaakaan mukaan kun en tienny että on tynkäseinä...Sinne pitäs päästä uudellleen tyhjänä kattoo ja mittanauhan kanssa. Voi huoh. Kyllä tätä nyt sit mietitäänkin.
 
Tota...
... mä voin kertoa, että ainutkaan alle 125- millinen ase ei ole minulle vieras.
Epek voi olla asiantuntevampi. Mut kaikkiin tota pienempiin silloin palveluskäytössä olleisiin on tullu ladattua ja ammuttua kovilla.
sittenhän sä tunnistit helposti nuo 3 patruunaa jotka oli kuvassa äsken. (y)
Oisko .308 keskellä, toiset ei ole olleet palvelukäytössä ainakaan sotien jälkeen, .308 käytössä nyt ainoastaan Leopardien MG3 konekivääreissä.
Jos siis on .308, vaatisi mittasuhteita arvaaminen :D
Vasemmanpuoleinen oisko .44 madmax ja oikeanpuoleinen .303?
 
Mitähä hyvää ja nälkää pitävää söis iltapalaksi, aamulla pittää olla nälissään vähän yli puol kymmeneen :cautious::(
Pitää ottaa sitten aamupala mukaan ja syyä/ juua heti verikokeiten jälkeen.
 
gunner
Noista jokainen on liian pitkä sopiakseen pistooliin. Joten jokainen on kiväärin luoti mutta minkä, niin siitä mulla ei ole harmainta aavistustakaan.
Ensinnäkin ne oli kokonaisia patruunoita ja toiseksi on outoa että et tunnistanut vaikka oot ladannu kaikkea alle 125mm patruunaa. Saako kysyä että minkänäkösellä latauspuristimella painoit menemään esim. 45 mm PST-kanuunan m/1932 patruunaa ja mistä sait siihen osat (hylsy, nalli, ruuti, luoti)?
 
Ensinnäkin ne oli kokonaisia patruunoita ja toiseksi on outoa että et tunnistanut vaikka oot ladannu kaikkea alle 125mm patruunaa. Saako kysyä että minkänäkösellä latauspuristimella painoit menemään esim. 45 mm PST-kanuunan m/1932 patruunaa ja mistä sait siihen osat (hylsy, nalli, ruuti, luoti)?
Ei tainnut olla aakoon aikana tuota tykkiä ainakaan koulutuskäytössä, vaatisi noin 60v ukon joka on jossakin päässyt noita käpistelemään.
Itsehän en tiedä muuta kuin kaliiperin ko. tykistä :D

edit. lisäksi aakoo taisi tarkoittaa lataamisella ei patruunan/latauksen lataamista vaan aseen lataamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä