Mutta...tommonen 90senttii leveä sänkyhän on mitä mainioin, kun siinä voi olla niin lähellä toista...jos semmoinen tilanne tulee vastaanTäs mun nukkumaluukussani kylppärissä ei o moittimista. Se on pieni mutta toimiva.
Unilaatikollekin löytyy ihan suunniteltu paikka jos unilaatikko on enintään 90 cm leveä. Leveämmän asettelu sit on ongelma.
Keittonurkkaus on lähinnä vitsi. Tilaan mahtuis jotain toimivaakin, mutta vuokrakämppään mä en ala moista ilmaiseksi tekemään.
Keittiön pöydälle on hyvä tila. Olkoonkin, että arkkitehti on suunnitellut sen tilan telkkarin katsomiseen. Mut kun vetää kakstoista metriä antennipiuhaa niin voi kattoa telkkaria sohvalta.
Arkkitehdit ja hammaslääkärit on kaks semmoista ammattikuntaa joista voi ihan oikeesti miettiä, että mitä helvettiä ne meinaa. Diplomi- insinööreistä puhumattakaan.
Mitä tulee arkkitehteihin ja hammaslääkäreihin ja dipl.insseihin niin. Ei kaikkia voi millään miellyttää. Vaikka kuinka yrittäis. Eikä kyllä toisaalta tarttekaan, miellyttää. Riittää että tekee työnsä mahdollisimman hyvin ja voi itse siihen olla tyytyväinen.
Koska aina tulee joku jolle ei kelpaa niin mikään.
Ite ainakin arvostan noitakin ammattilaisia . Meidän hyvä hammaslääkäri on ainakin arvossa arvaamattomassa.