Ei se mitään, meneepähän ainakin olotilan ilmaisu hyvin perilleNonni, tuli monta hymiötä vaikka ei pitänyt. Naputtelin monta kertaa hymiöitä ja niitä ei näkynyt ennen viestin lähettämistä.
Ei se mitään, meneepähän ainakin olotilan ilmaisu hyvin perilleNonni, tuli monta hymiötä vaikka ei pitänyt. Naputtelin monta kertaa hymiöitä ja niitä ei näkynyt ennen viestin lähettämistä.
JooEi se mitään, meneepähän ainakin olotilan ilmaisu hyvin perille
Toi on ihan parasta kuntoilua, lihakset ja mieli kiittääPaikat on kipeenä. Eilen tutustuin kuntosalin laitteisiin.
Eipä tuo ole yllätys.
Kysy mitä vaan.miehet
Keittiökaappien ovien väri vaihtuu maalipurkilla eikä tarroilla.Mulla on tänään vapaapäivä. Oon löffäilly koko päivän sängyssä. Sen verran tosin nousin, et liimailtin poikasen kanssa keittiön kaapin ovet täyteen tarroja, jos se helpottais vähän tota ankeutta ku on ne ovet on täysharmaat ja näyttää ihan vankilalta. Innostutiin tarrojen läiskimisestä niin, et meni kaikki kolme arkkia Ja tein ruokaa. Kohta nakkaan kersan pihalle leikkimään ja alan katsomaan Californicationia. Täytyy vaan varoo etten nukahda, jäi viime yönä unet vähän vähille ku katottiin kaverin kans leffaa myöhään.
Ei siinä ollut kysymyserkkiäKysy mitä vaan.
Mä vastaan miten mua huvittaa.
Mä koitan keksiä vastauksen ennen iltaa.Ei siinä ollut kysymyserkkiä
Mä vaan totesin että miehet
Mutta ootas niin koitan keksiä kysymyksen ennen iltaa
ja mä jos huvittaa ollenkaan.Kysy mitä vaan.
Mä vastaan miten mua huvittaa.
Mä tiedän paremman keinon kiduttaa.pöh...täytyyy vissiin hakee piiska ja antaa see Boobabelle ja pyytää häntä rohkeana naisena antamaan miehille vähän piiskaa, katotaan alkaako vastauksia tulemaan
Sen huiskimisen jälkeen saattaa tulla vastauksia jo ennen kysymyksiäkään
Mä vähän luulen ettei ne sitä pitäis kidutuksena, siis jos se on se mikä mulle tuli mieleenMä tiedän paremman keinon kiduttaa.
Kyllä jos sen jättää kesken.Mä vähän luulen ettei ne sitä pitäis kidutuksena, siis jos se on se mikä mulle tuli mieleen
Niiiiin tosiaan Siinä tapauksessa ne vaan pitää sitoa ensiks sänkyyn (tai mihin tahansa kunnolliseen) kiinni tai ne vois estää keskeytykset silkalla lihasvoimallaanKyllä jos sen jättää kesken.
Niin pitää. Mun sänkyyn voi sitoa jalat ja kädet.Niiiiin tosiaan Siinä tapauksessa ne vaan pitää sitoa ensiks sänkyyn (tai mihin tahansa kunnolliseen) kiinni tai ne vois estää keskeytykset silkalla lihasvoimallaan
Samsung Galaxy S6, maksaa noin 450€Mä aion vaihtaa puhelinta. Mikä on hyvä malli samsungilla? Hieman vaativampaan makuun. Hinta alle 500. Ehdotuksia?
Kannatan tätä asiaa.pöh...täytyyy vissiin hakee piiska ja antaa see Boobabelle ja pyytää häntä rohkeana naisena antamaan miehille vähän piiskaa, katotaan alkaako vastauksia tulemaan
Sen huiskimisen jälkeen saattaa tulla vastauksia jo ennen kysymyksiäkään
Kun saadaan vastaus niin sitten mennään loppuun asti.ja paheksun tollasta keskeytyspervåilua
pitää saattaa loppuun minkä on alkanu
no jos niikseen on niin mää vastaisin vaikkei olis hajuukaan koko asiastaKun saadaan vastaus niin sitten mennään loppuun asti.
Kannatan tätäkin asiaa.Kun saadaan vastaus niin sitten mennään loppuun asti.