Naisella saa olla minkäväriset hiukset tahansa kunhan ne ovat punaiset.olkoot vaikka siniset hiukset.
Autokin saa olla minkä värinen vaan jos se on musta.
Naisella saa olla minkäväriset hiukset tahansa kunhan ne ovat punaiset.olkoot vaikka siniset hiukset.
Kuva tai ei uskota!
*istuu sormiensa päälle sievällä pepundeeruksellaan*
En, mutta mä laulan usein suihkussa/saunassa/joskus jopa vessassa, ruokaa laittaessa laitan usein radion kovalle ja tanssin ympäri keittiötä...eiks se ole melkein sama asia?Ootko sä soittanut bändissä?
Toi nimittäin kuulostaa turhankin tutulta. Peppunen mukaanlukien.
sait kosto alapeukut kun annoit ensiks mullekin
*istuu sormiensa päälle sievällä pepundeeruksellaan*
tuo on totta.Autokin saa olla minkä värinen vaan jos se on musta.
..*miniraotus*Kuva tai ei uskota!
hahaha ensimmäinen kerta elämässäni kun näen noin pahanlaisen ässävian, ettei se tule ees näppäimistöltä *kops*..*miniraotus*
Ei pyfty kykenemäänh
Hiwawitkutin, nääfh..enkä mä voi nyt kuvata kun iftun fowmieni pääwwä...*ufopääkkönen**pistääkin salamana sen yhden karkaavan käpälän takaisin*
E pyuisty...newnälläö onnn hankklaa kirjjootaaasas...
Jumankeuta!!!*haukkoo henkeään*sait kosto alapeukut kun annoit ensiks mullekin
muoks: tarkemmin kun katsoin niin huomasin että tuossahan on vaikka minkä konsonantin lausumisessa ja kirjoittamisessa vikaa *toinen kops*hahaha ensimmäinen kerta elämässäni kun näen noin pahanlaisen ässävian, ettei se tule ees näppäimistöltä *kops*
..mulla kiristi ton myssykän reuna pahasti suuta samalla kun kirjot...sanoin asiani..tai jotainhahaha ensimmäinen kerta elämässäni kun näen noin pahanlaisen ässävian, ettei se tule ees näppäimistöltä *kops*
Puhu ny, muuten alan itkemään ja märisemään *kutittaa leuan alta* Sulla on niin herkkupeppukin ettei sellasella pepulla saa mököttää *heristää sormeaan*..mulla kiristi ton myssykän reuna pahasti suuta samalla kun kirjot...sanoin asiani..tai jotain
Enkä mä puhu sulle kun mä mökötän.
Ei.En, mutta mä laulan usein suihkussa/saunassa/joskus jopa vessassa, ruokaa laittaessa laitan usein radion kovalle ja tanssin ympäri keittiötä...eiks se ole melkein sama asia?
Aamulla sit oikea osoite on työterveysasema.Iltaa!
Sattuu sattuu sattuu. Oli sellanen päivä että joka paikka kolottaa. Hyvä kun pääsen kävelemään. Huomenna en varmaan pääse sängystä ylös.
Ei.
Karaåkea tai suihkulaulua ei lasketa.
Se lasketaan jos olet ollut pilaamassa häät tai muuten vaan olet saanut rahaa pilaamalla bileet.[/QUOTE]
No voi harmi Häissä kyllä olen ollut mutta ei ne mun takia pialle menneet ja biletetty on joskus villinä nuorena mutta en mä sillonkaan mitään muistaakseni pilannut ...muistaakseni
Mieluiten meen ke jos sais loppuviikon saikkea.Aamulla sit oikea osoite on työterveysasema.
eipä ruveta taktikoimaan, joko sitä ollaan kipeitä tai sitten eiMieluiten meen ke jos sais loppuviikon saikkea.
..nyt jos koskaan herää epäilyt ja haen peruutusvaihdetta...Puhu ny, muuten alan itkemään ja märisemään *kutittaa leuan alta* Sulla on niin herkkupeppukin ettei sellasella pepulla saa mököttää *heristää sormeaan*
Auttaako jos sanon?
Ok mä sanon
@FreezeCat on ihana nainen
Mutta nyt sulla on selkeet oireet päällä niin tottakai sä meet huomenna. Keskiviikkona ei oireita välttämättä ole...Mieluiten meen ke jos sais loppuviikon saikkea.
*ufopääkkönen*Onko tosta jotain allekirjoitettavaa kansalaisaloitetta?