The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ninja:

*raottaa tiukkaa myssykän reunaa*

@Asiankannattaja - mitä nöyriimmiten pyydän lupaa poistaa tän kohta pääkköseen kiinnikasvavan kypärämyssyn:notworthy:...vaikkakaan en voi luvata juttujeni tasoa eli kaaaakana ovat viisaista:barefoot:...taitavat pahasti olla enempi..no lähestulk...siis ihan kokonsa kallevillellään sinne höpötyksen suuntaan:oops:...

...ja sehän oli mun lopetettava*syvä huokaisu*

Joten...ei taija olla mitenkään mahdollista ottaa myssykkää pääkkösestä puis:unsure:..?

:ninja:
 
Eka "koulu"päivä takana :) Mein pitää kuulemma olla ylpeitä itestämme, koska läpäistiin tiukka seula, hyviä varteenotettavia koulutettavia ois ollu mein lisäksikin vielä samanmoinen määrä.
Lähtökohta on myös se, että koulutuksen jälkeen heti kirjoitetaan työsoppari, tai mahdollisesti se oppisopimuskoulutussopimus. Keskiviikkona pääsee ekaa kertaa tuotantoon ihmetteleen, ootan kyllä innolla, varsinkin seripainoon pääsyä, siihen menee kyllä mun kohdalla vielä muutama viikko ennenku oon siellä työpisteellä :)
 
:ninja:

*raottaa tiukkaa myssykän reunaa*

@Asiankannattaja - mitä nöyriimmiten pyydän lupaa

:ninja:
Se on neito semmoinen juttu, että minulta ei naiset pyydä lupaa koskaanikinämihinkään. Piste.
Tietty jos nainen kysyy minulta, että: "Saanko värjätä tukkani punaiseksi" niin voin kuolaa pidätellen vastata, että "Joo".

Muissa tapauksissa kaikki asiat mitkä laki sallii niin luvan voi hakea vaikka kirjastosta. Minua ei kande tai tartte vaivata.

Mut tietty jos asia koskee tatuointia takapuoleen niin mielitiettyni kandee kysyä mielipidettäni etukäteen. Omahan toki on takapuolensa mutta jos minä sitä joudun kattelemaan niin jotain sananvaltaa minullakin pitäisi olla.
 
Se on neito semmoinen juttu, että minulta ei naiset pyydä lupaa koskaanikinämihinkään. Piste.
Tietty jos nainen kysyy minulta, että: "Saanko värjätä tukkani punaiseksi" niin voin kuolaa pidätellen vastata, että "Joo".

Muissa tapauksissa kaikki asiat mitkä laki sallii niin luvan voi hakea vaikka kirjastosta. Minua ei kande tai tartte vaivata.

Mut tietty jos asia koskee tatuointia takapuoleen niin mielitiettyni kandee kysyä mielipidettäni etukäteen. Omahan toki on takapuolensa mutta jos minä sitä joudun kattelemaan niin jotain sananvaltaa minullakin pitäisi olla.
:ninja:
*raottaa sen verta että pääsee höpöttämään*

..muttaku sä sanoit selkeesti että "lopeta höpöttäminen".

Hirrween hankalaa tommonen...
PLÄTS!!
*myssykkä räpsähti päin nassua*
 
Olit se sinä, minä näin ja juoksin kyykkysessä pitkin puskia sun perässä ettet nää mua...juoksin kuin ninja :ninja:
Siis..miten sä onnistut laittaan ton kypärämyssyskin päähäs ihan kenolleen, niin että reunukset puristaa just silmien kohdalta:cautious:...

..kait sitä sitten näkee ja mitä, kun kiree reuna puristaa silmämunaskuukkelit verestäviksi*ufopääkkönen*...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä