aina pitää koittaaAina vongata voi mut saako niin onkin eri asia
Kipeena ei menna toihinkaan riehumaanMul on kuumetta. Huomenna on töitä.
Ei mutta en kehtaa olla pois. En ole moneen viikkoon tehnyt viikonlopun töitä. Menen ainakin huomenna töihin.Kipeena ei menna toihinkaan riehumaan
Itse itselleni vastatenPosio onki ihan perseestä ja ei todellakaan osa Lappia
Hitostako sa sille voit, etta tautia pukkaa just nyt.Ei mutta en kehtaa olla pois. En ole moneen viikkoon tehnyt viikonlopun töitä. Menen ainakin huomenna töihin.
Pakko hoitaa yks homma pois alta. Ei niitä kukaan muu tee.Hitostako sa sille voit, etta tautia pukkaa just nyt.
Mutta itepa tiiat oman jaksamises sairaana...mutta kylla ma nyt tommosta paheksun..
Sairaana ei saa mennä töihin tartuttamaan kaikkia muitakin!Ei mutta en kehtaa olla pois. En ole moneen viikkoon tehnyt viikonlopun töitä. Menen ainakin huomenna töihin.
....kukaan ei ole korvaamatonPakko hoitaa yks homma pois alta. Ei niitä kukaan muu tee.
Jaa ihan pöllyissä siis? Ei ihme että ei erota ennään näkkeekö ääniä vai kuuleeko värejä?Ei nää makean suolaset pollyt maistu yhtään erilaisimmilta kuin joku puffeli suffeli duffeli vat evör. Hö.
ei se ihan noinkaan mene.....kukaan ei ole korvaamaton
Mä olen yksin tyhjissä tiloissa.Sairaana ei saa mennä töihin tartuttamaan kaikkia muitakin!
Näin on. Voi laittaa sormen vesilasiin ja jos jää kuoppa niin sitten on korvaamaton. Muuten ei.....kukaan ei ole korvaamaton
Meneepäsei se ihan noinkaan mene.
Meillä on omat vastuualueet joita ei kukaan muu hoida.....kukaan ei ole korvaamaton