The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ni!!(nyt pitäs äänen muuttua pari pykälää rouheemmaksi ja matalammaksi, semmoseksi Connerymäiseksi :love:)

Mulla oli berberin alla muuten niin munaa täynnä oleva kone, että!*rouhasee haaroväliään*(*ufopääkkönen*) Oli kyllä niin ilo mennä ja ajaa, kiihtyi kuin elukka ja oli varmaa kyytiä:love:...

Ei siinä, miun reino on ihana, uskollisen maskuliininen:) mutta tää*huokailen*....

Se on onni ja ilo kun elämässä löytyy näitä mahtavia haltiakeiuja, jotka jeesaa:)(y)
 
ihan kun oma auto. :ROFLMAO:
Oi!

Eikäkun(tuli liika korkeelta, ootas...örisee matalalta)...
Aha.




:D

Mutta oikeesti - matkanteko suju tommosella isommalla möykkyelukallakin tosi*melkein kuolaan* nautinnollisesti, hyvin murahteli ja ennen kaikkea rullaa vaivattomasti. Ja tilaa oli ruhtinaallisesti(y)


Nyt vaan mun pitää olla tässä tosi nätisti ja kiltisti josko saisin sitten uudestaan tuolla kyydit tai jotain:barefoot:...
 
Meikäläisenkin pitäis laittaa pyykit pyörimään mutta en mä näin sunnuntaina viitti.
Toisaalta pyykkitupa on just nukkumaluukkuni alapuolella joten jos sitä joku käyttää "väärinä" aikoina niin kärsijä olen lähinnä minä.
Sinänsä tosin homma ei o mitenkään päivän päälle koska tolle taloyhtiön pesukoneelle meikäläisen pyykkikoppa on aina vaan yks koneellinen, mut mukavampia kalsarit on puhtaana kaapissa kuin likaisena pyykkikopassa.

Tää on sitä ikäluokkaa taloyhtiö, että kylppärit on perhanan pienet (eli meikäläisenkään kylppäriin ei minkäänlainen pesukone edes mahtuis) eikä o huoneistosaunoja, niin taloyhtiö on sit tosiaankin satsannut yhtiösaunaan ja pesutupaan. Tarkoittaa sitä, että hallituksessa istuu tervejärkisiä ja isännöitsijäkin osaa hommansa.
 
Elukoista puheenollen...
...käväisin partsisauhuilla niin hullu kärpänen livahti sisään.
Ton pörrääjän kanssa en ala nukkumaan joten jos ei ensi sauhuilla löydä tietään ulos niin sitä seuraavat savut sitten kestää kunnes Raid on haihtunut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä