Päivää kettinkiin.
Jos menkat on käsitelty niin siirrytäänkö eturauhasvaivoihin?
Mitä? Taasko vilautit kun en ole paikalla?etpäs nähny sitten mun uusinta omakuvaa kun luuhasit muualla.
siirry vaan jos sulla on semmosia.Päivää kettinkiin.
miten nii taas.Mitä? Taasko vilautit kun en ole paikalla?
Olet joskus aikaisemminkin näyttänyt. Missasin ne silloinkin. Mulla on hyvä muisti.miten nii taas.
Siitä vaanPäivää kettinkiin.
Mutta tosta opit, että ei kande käydä vieraissa.Olet joskus aikaisemminkin näyttänyt. Missasin ne silloinkin. Mulla on hyvä muisti.
Päätön vilauttelee aina sillon ku ollaan muuallaMitä? Taasko vilautit kun en ole paikalla?
No kun täällä oli tylsää.Mutta tosta opit, että ei kande käydä vieraissa.
Nih Luulis että haluaa ketjun naisten olevan paikalla.Päätön vilauttelee aina sillon ku ollaan muualla
Sitä siis viuhahdellaan täällä kun me naiset ollaan syömässä...in Finland we have this Reilumeininkietpäs nähny sitten mun uusinta omakuvaa kun luuhasit muualla.
ja minä jään aina kaikesta hauskasta paitsiMitä? Taasko vilautit kun en ole paikalla?
Päätön viuhahtelee täällä ja sää haluat keskustella eturauhasvaivoista? Mihin tämä maailma on mennyt *mutinaajupinaa*Päivää kettinkiin.
Laita privana. Muitakin kuvia saa laittaa.aijaa kuvia ei näköjään voi enää laittaa tänne muuten kun linkkinä kuvaan.
tuohon ei pysty rekisteröitymään enkä halua että naama jää sinne viikkokausiksi.Entä tämä? http://kuvapilvi.fi/k/
jos en nyt kuitenkaan laittais..Laita privana. Muitakin kuvia saa laittaa.
Tottakai laitatjos en nyt kuitenkaan laittais..
Pfff eihän tuossa näy edes alapää
poista toi lainaus.Pfff eihän tuossa näy edes alapää
Better?poista toi lainaus.
Vähän siisti puku, pitäisköhän ostaa tollanen