..huomenia sinnekinHuomenia!
Mä näen niin omituisia ja pervoja (jopa omasta mielestäni!) unia nykyään. Johtuukohan tää siitä kun mulla niinko alkoivat menkat uudelleen. Joku hormonimyräkkä kentis.
Pian alkaa kai finnejä pukkaamaan...huomenia sinnekin
..ja miksei voisikin johtua? Oishan tuo toisaalta ihmekin, jos ne(hormonit) eivät uniinkin toisi omaa lisäänsä.. Tai siis vallankin uniin, koskapa eihän niitten olemassaoloa mistään muusta huomaakaan.....( )
Mulla on kolme neljästä sunnuntaista aikataulutettuja kun lapsoset pitää hoitaa puhtoisina ja puunattuina takaisin isälleen.Huomenta ..
Aamuteetä hissuksiin...ja sitten pitäs laittaa turskatti hösseliksikin*ufopääkkönen*...
Mitenhän mä tuonkin sain aikaiseksi että sunnuntaipäivä piti mennä aikatauluttamaan...
*halaan*Pian alkaa kai finnejä pukkaamaan.
Mmm..nojoo..tai just näin että tuleekin yllättäviä ei tavallisia muuttujia, jotka sitten tuovatkin tullessaan lisää yllätyksiä...Mulla on kolme neljästä sunnuntaista aikataulutettuja kun lapsoset pitää hoitaa puhtoisina ja puunattuina takaisin isälleen.
Oikeastaan aika hassua, miten pari pientä juttua mitkä pitää tapahtua tiettyyn aikaan, saavat koko vapaapäivän luonteeltaan erilaiseksi.
Oikuttelevia menkkoja siis sielläkin.Huomenta,aamupala ja kahvi nautittu
Mulla jäi menkat sitten kahteen päivään kroppa taas temppuilee, taitaa keski-ikä hiipiä kimppuun
Mitähän sitä tänään tekis, siivoilisi vai laiskottelisi
Jep, niin on ärsyttävää en tykkääOikuttelevia menkkoja siis sielläkin.
Ärsyttävää!
Syksy on tullut. Halauksia.Ikävä iskee välillä.Huomenta.
Syksy havunneulasia ja lehtiä lentelee tuulen mukana. On harmaata ja tuulee. Ikävää puskee...ei voi välttyä ajatuksilta, että viime vuonna tähän aikaan oli lämmin kainalo mihin sai käpertyä.
Viime aikoina on ikävä iskenyt useammin.Syksy on tullut. Halauksia.Ikävä iskee välillä.
ahaPäivää
Olipa eroottinen uni.
Sellaista se on. Välillä ikävä iskee vaikka suhteesta on jo aikaa.Huomenta.
Syksy havunneulasia ja lehtiä lentelee tuulen mukana. On harmaata ja tuulee. Ikävää puskee...ei voi välttyä ajatuksilta, että viime vuonna tähän aikaan oli lämmin kainalo mihin sai käpertyä.
Oli sitäkin.
Mitään en tunnustaOli sitäkin.
Et kai tullut mun uniin?
Niin mieki. Joutsenet lensi eilen pohjoiseen päin. Taitaa olla liian paljon vettä rannoilla, kun eivät laskeudu entisille paikoilleen: ei ole syötävää rantavesissä, ei yllä niihin! Eilen istutin syreenikujan uuden luistelukentän ympärille. Tänään täytyy tasoittaa ne mullat ja tehdä pieni laakea kumpu jokaisen taimen ympärille: sellainen, mihin keväällä aurinko saa paistaa suoraan, lämmittää sopivasti, myös kastematoja. Ja levitän lehtiroskaa jokaisen kummun päälle ison kasan. Tuossa puuhaa seuraavaan vesisateeseen saakkaTaidanpa lähtee pihalle
Tarviiko sitä kaikkea hei nuin kertoaTaidanpa lähtee paskalle