The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kiinnosta mennä mölyseen baariin jossa äijät liimautuu lääppimään.Baarit on osalta mennyttä.
Tanssiravintolat :)?

Siellä käy selvistäpäinkin väkeä - no käy baareissakin - jotka ovat kiinnostuneita musiikista, ihmisistä ja tanssimisesta:).

Ja jos joku liimautuu lääppimään, niin...kait sitä siinä osaa älähtää ja äänestää jaloillaan, tarvittaessa räpsimään sormille.

Ei kaikki baareissa kävijät ole mitään känniörvelöitsijöitä. On siellä fiksuakin väkeä :), joilla on käytöstavatkin (y)
 
Ei tääl ole tanssiravintoloita,baareja vaan. Miks mä menisin sinne naama norsunvitulla olemaan jos ei kiinnosta.
Mä oon juossu baareissa ihan tarpeekseni ja ei siellä ole kuin samat naamat vuodesta toiseen.varmaan jossain heltsingin kapakois väki vaihtuukin mut ei tosiaan täällä.
 
Ei tääl ole tanssiravintoloita,baareja vaan. Miks mä menisin sinne naama norsunvitulla olemaan jos ei kiinnosta.
Mä oon juossu baareissa ihan tarpeekseni ja ei siellä ole kuin samat naamat vuodesta toiseen.varmaan jossain hetsingin kapakois väki vaihtuukin mut ei tosiaan täällä.
No ei tod.kannatakaan norsunvitun kans mennä mihinkään*ufopääkkönen*...kuka sitä jaksaa kantaa:cautious::notworthy:

Onhan olemassa naapurikaupunkikin...ja sitten kotisohvakin :).

Joskus se kotisohvakin voi yllättää :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä