Eikö exää yhtään hävetä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tyyppi alkaa 28-vuotiaana seurustelemaan jonkun 8 vuotta nuoremman tytön kanssa. Kaiken lisäksi se pimu pamahti paksuksi. Eikö mies ymmärrä, että sille tullaan naureskelemaan ja kuulee pilkkaa asiasta jätkien kesken, kun pisti keskenkasvuisen kakaran paksuksi.

Kaverinsa ovat lähempänä kolmeakymppiä, sitä pidetään todellakin nolona jos joku seurustelee kakaran kanssa. Saati sitten alkaa jotain perhettä leikkimään. Huoh, luulin tyyppiä edes vähän fiksummaksi...
 
Tyyppi alkaa 28-vuotiaana seurustelemaan jonkun 8 vuotta nuoremman tytön kanssa. Kaiken lisäksi se pimu pamahti paksuksi. Eikö mies ymmärrä, että sille tullaan naureskelemaan ja kuulee pilkkaa asiasta jätkien kesken, kun pisti keskenkasvuisen kakaran paksuksi.

Kaverinsa ovat lähempänä kolmeakymppiä, sitä pidetään todellakin nolona jos joku seurustelee kakaran kanssa. Saati sitten alkaa jotain perhettä leikkimään. Huoh, luulin tyyppiä edes vähän fiksummaksi...

??? Mitä sen pitäisi hävetä?
 
Ap:lla tainnu ero ottaa koville, ja vielä enemmän se että exä ei oo jääny perään itkemään.
Mutta koitahan ny ruveta elämään omaa elämääs ja unohda ex, sillai oot paljon onnellisempi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
whoot ihan oikeastiko oot tota mieltä? 20 on ehkä nuori mut ei kyllä mikään kakara on. Ihan kykeneväinen kasvattamaan lasta jos niin halua. Huh suohon tuo mielipiteesi kanssa :D
 
Mistä sä tiedät, etteikö raskautuminen olisi ollut tarkoituksellista? Jos se nyt löysi sen naisen, jonka kanssa haluaa perustaa perheen. Tällaisia tarinoita kuulee tosi usein. Vaikka se ex olis halunnutkin lasta, niin mies ei. Uudessa suhteessa taas kaikki on toisin.

Toivon sinun itsesi takia, että pääset tästä asiasta yli. Anna exän huseeraata omaa elämäänsä ja keskity sinä omaasi. Ja tämän sanon ihan rakkaudella.
 
Oletpas sinä katkera :D Mistä johtuu, oliko rankka ero takana vai voisiko johtua siitä, että uusi tyttöystävä on sinua nuorempi/kauniimpi/fiksumpi?? Älä ole kateellinen..hanki mies ja ehkäpä lapsia äläkä anna toisten onnellisuuden pilata omaa elämääsi!
 

Yhteistyössä