• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pitäis pakata kersalle tavarat, ku hän lähtee viikoksi pois kotoa, mut en saa aikaseks. Lipittelen täs siis kahvia. Ja tajusin just et hukkasin yhden lääkärilaskun ennen muuttoa, ja nyt pitä kärvistellä 12 asti et voin soittaa sinne (uudestaan) ja pyytää voin pyytää lähettäiskö ne sen laskun mulle uudestaan, siinä on eräpäiväkin mennyt jo.. Katsokaasn, näin vastuulliset aikuiset hoitaa asioitaan. Tai sitten ei.

Tai siis muoks, en hukannut laskua ennen muuttoa, mutta en löydä sitä mistään laatikosta missä mulla on papereita. Panin sen muovitaskuun, jonka luulen panneeni muiden kansioiden ja mappien sekaan, mutta ei sitä nyt löydy mistään. Enkä tajua miks laskutukseen liittyvä puhelinpalvelu on käytössä vaan 12-14 :mad: Soittoajat on silkkaa vittuilua.
 
vierailija
tai muuntaja posahtanu tai sulakkeet palanu
Hahaha: ettei ihmiset näkis tätä uutista?
"tähän mennessä löytynyt 27 Suomen kansalaista ja kaksi muun kansalaisuuden omaavaa Suomessa asuvaa henkilöä. Tiedoista ei aina selviä, mikä henkilön rooli veroparatiisiyhtiössä on.

Useimmat ovat liikemiehiä ja johtajia muun muassa Helsingistä, Espoosta, Vantaalta, Tampereelta, Eurasta, Sipoosta ja Porvoosta.

Diakonissalaitoksen strategiajohtaja Mitti Storckovius nimettiin lokakuussa 2014 bahamalaisyhtiö STK Systems Ltd:n johtajaksi. Storckoviuksella on Bahama-vuodon mukaan myös kytköksiä Codexe Ltd -nimiseen yhtiöön, johon hänet nimettiin sihteeriksi vuonna 2011.

Suomessa toimii konsulttiyhtiö nimeltään Codex Oy, jonka suomalaisjohtaja on myös bahamalaisyhtiössä johtajana.

Storckovius istuu sekä Alma Median että Rinnekoti-Säätiön hallituksissa. Alma on Suomen suurimpia mediakonserneja, joka julkaisee muun muassa Kauppalehteä, Talouselämää, Iltalehteä ja Aamulehteä. Rinnekoti-Säätiö taas tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon sekä opetustoimen palveluja erityisesti kehitysvammaisille henkilöille.

Ennen Diakonissalaitosta Storckovius toimi muun muassa Nokian ympäristöjohtajana ja Microsoftilla eri tehtävissä.

Storckovius ei halunnut kommentoida rooliaan bahamalaisissa yhtiöissä Ylelle.

– Kyse on pienestä yhtiöstä, jonka asiat eivät ole julkinen juttu. En halua lähteä asiaa millään tavoin kommentoimaan. Kyse on aivan normaalisti rekisteröidystä yhtiöstä, Storckovius sanoo Ylelle."
Paljonkohan muuttuu tusota, täytyy vertailla.
 
vierailija
En tiijä mutta jos löysää rahaa löytyy niin kannattaa ostaa yksityisten terveydenhuoltopalvelujen yritysten osakkeita, sinne ne miljardit tulee valumaan soten myötä.
Eipä kannata, vaan ostaa kunnollista ruokaa tänään, niin saattaa saada lapsenlapsetkin samaa myöhemmin. Muuten oudutaan kaikki syömään HK:n bööötä loppuikä, kun muualla maailmassa saavat luomukanan rintafileitä.
http://www.rinnekoti.fi/fi/tietoa-saatiosta/
Ei sitä kunnollista saa rahallakaan myöhemmin, kuten ei nytkään kaikki....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä